Molecaten en Scania langer aan PEC Zwolle verbonden

PEC Zwolle en Molecaten hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het hoofdsponsorschap tot medio 2020. Bovendien is er een optie voor het seizoen 2020/2021.

Ook Scania blijft aan PEC Zwolle verbonden en zal bovendien zichtbaar worden op het shirt van PEC Zwolle Vrouwen.

Molecaten, met campings en vakantieparken door heel Nederland, in Europa en lodges in Afrika, siert al sinds de jaargang 2015/2016 de voorkant van het PEC Zwolle-tricot en gaat komend seizoen het vierde jaar in.
Tim Slager, voorzitter van de directie van Molecaten: "Wij kijken uit naar wederom een succesvolle samenwerking. De afgelopen jaren zagen wij onze naamsbekendheid, mede door ons hoofdsponsorschap, groeien. De samenwerking wordt steeds intensiever en dat is natuurlijk een heel goed teken. Ook voor komend seizoen hebben we er het volste vertrouwen in dat PEC Zwolle weer een rol van betekenis gaat spelen in de Eredivisie.”

Commercieel directeur Joost Broerse: "PEC Zwolle is heel gelukkig met onze trouwe hoofdsponsor en dus ook verheugd om te melden dat we de komende twee jaar met Molecaten op onze borst zullen blijven spelen. PEC Zwolle en Molecaten zijn beide partijen die stap voor stap doorgroeien naar een steeds hoger niveau. Bovendien voelen beide bedrijven zich verbonden en betrokken bij de Regio Zwolle. PEC Zwolle en Molecaten: het is en blijft een geweldige match."

Scania shirtsponsor PEC Zwolle Vrouwen

Scania en PEC Zwolle hebben de banden met elkaar verder aangehaald. De vrachtwagenproducent, die al meer dan tien jaar sponsor is bij de club, blijft de komende tijd aan PEC Zwolle verbonden en zal bovendien zichtbaar worden op het shirt van PEC Zwolle Vrouwen.

Nicolien Vrielink, hoofd communicatie Scania: "De link tussen een vrachtwagenproducent en een voetbalclub lijkt misschien moeilijk te leggen, maar wij bewijzen het tegendeel. Werken bij Scania is pure teamsport. We hebben net als de spelers op het veld iedereen hard nodig. Toen wij onlangs ons sponsorschap bij PEC Zwolle Vrouwen aankondigden, ontvingen we hele leuke en positieve reacties. De koppeling tussen teamwork, dames en techniek werkt gewoon goed!”

Commercieel directeur Joost Broerse kan zich vinden in de woorden van Vrielink: "Als PEC Zwolle zijn we er trots op dat Scania zich al jaren zichtbaar verbindt aan de club. Met vestigingen in Zwolle en Meppel is Scania een werkgever voor veel PEC Zwolle-supporters, die altijd in groten getale aanwezig zijn bij onze wedstrijden. De band tussen Scania en PEC Zwolle wordt het komende jaar verder uitgediept met zichtbare exposure in ons MAC3PARK stadion. Bovendien laat Scania met het rugsponsorschap bij PEC Zwolle vrouwen zien, dat het een betrokken partner van de club is."

Arjan Jansen, directeur Regio Zwolle United: "Wij zijn super verheugd dat een grote partij als Scania op de achterkant van het tenue van PEC Zwolle Vrouwen komt te staan. Scania is een innovatieve organisatie die maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan. Die ontwikkeling spreekt ons ook aan. Net als Scania vinden wij vrouwen en techniek een hele mooie combinatie.”