MVV krijgt zes shirtsponsors op voorzijde tenue

Daar waar normaliter 1 shirtsponsor de voorzijde van een betaalde voetbalorganisatie siert, zijn er dat bij MVV Maastricht sinds afgelopen zaterdag liefst zes. De bedrijven MIDDAG, Domino’s, Sjef Ubaghs, Naga Solar, DS Metaal Maastricht BV en en TCC zijn in het unieke project gestapt.

De plannen lagen er al langer maar het wachten was op groen licht van de KNVB. Dat kwam afgelopen week. Normaliter hanteert de KNVB maximaal drie sponsoruitingen aan de voorzijde. Op verzoek en initiatief van MVV Maastricht is het reglement nu dus voor het eerst verruimd. De KNVB heeft toestemming gegeven om tot aan het einde van het seizoen met dit project door te gaan.

“We zijn in ieder geval blij dat de KNVB enorm met de clubs en dus ook met MVV meedenkt waardoor we het nieuwe initiatief nu definitief kunnen presenteren”, zegt de club in een persbericht. “Wij zijn bij MVV altijd op zoek naar verbinden, samenwerken, toenadering zoeken. En dat hebben we nu in optima forma bedacht en gevonden. Zes verschillende branches (IT, Horeca, Industrie, Online Marketing, Bouw, Elektro en Installatie) vinden zich nu gebroederlijk op de meest trotse plek van MVV terug”, aldus de woordvoerder van MVV Maastricht. “En het is ook een mooi signaal van de sponsors om in deze moeilijke tijd dit vertrouwen te hebben in de toekomst van MVV.”

Het zesvoudige sponsorschap is volgens de club een volgende stap op weg naar een stevige basis richting de toekomst en het topsportklimaat van MVV Maastricht.
Vanaf de derby Roda JC-MVV Maastricht op zaterdag 14 november spelen de Maastrichtenaren met de nieuwe shirts.