N.E.C. en GX tekenen meerjarige verlenging

N.E.C. en GX hebben het contract met drie jaar verlengd. GX blijft betrokken als official partner en ondertekende eerder deze week het contract. De digitale Nijmeegse partner prijkt al sinds 2017 op het N.E.C.-tenue. Unibet zou zich aan de Nijmeegse club hebben verbonden.

Willem Rossieau, CEO GX Software, kijkt met vertrouwen en enthousiasme naar de toekomst: “We zijn verheugd ook de komende jaren betrokken te zijn bij N.E.C. Het verder ontwikkelen van de digitale kanalen zal daarbij centraal staan. We willen met N.E.C. scoren op ons domein; het inzetten van data en content om de digitale kanalen en fanbeleving te verbeteren.”

Robin Faber, commercieel manager N.E.C., is blij dat de handtekeningen op papier staan: “We zijn enorm verheugd dat GX de komende drie seizoenen als official partner aan N.E.C. is verbonden. De komende jaren gaan we volop inzetten op een gedegen datastrategie, zodat we vooral relevanter en gerichter kunnen communiceren met onze achterban. Met GX als één van onze partners zijn we ervan overtuigd dat we de benodigde kennis en kunde op topniveau aan boord hebben.”

GX is gespecialiseerd in digital marketing software en services. GX ondersteunt tal van professionele (sport)organisaties om hun online marketing- en verkoopdoelen te behalen.

Kansspelorganisatie Unibet zou zich inmiddels ook aan de club uit Nijmegen hebben verbonden. Dat valt in ieder geval op te maken uit het kwartaalbericht dat Unibet onlangs uitbracht. Daarin wordt ook FC Utrecht als partner genoemd. Beide clubs hebben de samenwerking nog niet bevestigd.

Blox

N.E.C. en cryptobedrijf BLOX hebben na een succesvol eerste seizoen, de samenwerkingsovereenkomst tot de zomer van 2024 verlengd. BLOX zet zich in om cryptocurrency voor een groter publiek toegankelijker te maken.
Mike Hutting, CEO en medeoprichter van BLOX, vertelt: "Als Nijmegenaren volgen we N.E.C. al sinds onze kindertijd. De samenwerking is in het eerste seizoen goed bevallen. Mooie voetbalavonden met vrienden, herinneringen aan overwinningen in het Goffertstadion en natuurlijk het laden van ons merk BLOX onder het regionale voetbalpubliek.’’ Als echte Nijmeegse organisatie die zich focust op voetbal kan BLOX, naast haar partnerships met Ajax en Club Brugge, N.E.C. natuurlijk niet vergeten.

Toon Schraven, Head of Brand van BLOX en verantwoordelijk voor de sponsorships, licht toe: "Een succesvol eerste seizoen als partner bevestigt ons geloof in voetbal als marketingmedium. N.E.C heeft veel inzet en ambitie getoond om bitcoin in het algemeen, en BLOX in het bijzonder, toegankelijk te maken onder haar fanbase. We zijn er dan ook trots op om ook de komende twee jaar met N.E.C. samen te werken."

Willem Reijnen, salesmanager van N.E.C., is eveneens blij met de verlengde overeenkomst: “We zijn verheugd dat BLOX als Nederlands A-merk minimaal twee seizoenen langer aan N.E.C. verbonden is. De cryptobranche is voor veel mensen nog altijd een nieuwe markt. Hoewel de huidige markt momenteel uitdagingen met zich meebrengt, blijft BLOX met haar platform investeren in de financiële wereld van morgen. De komende seizoenen is BLOX zichtbaar langs de zijlijn van het Goffertstadion en partner en naamgever van de BLOX Man of the Match.”