NH Hotel Group en het Nederlandse Handbal Verbond (NHV) hebben het sponsorcontract voor het merk NH Hotels voor de duur van een jaar verlengd. Beide partijen zeggen afgelopen seizoen naar grote tevredenheid te hebben samengewerkt en kijken uit naar een nieuw en succesvol seizoen.
NH Hotel Group, de partner op het gebied van hotelverblijven, en het NHV werken sinds 2016 intensief samen. Al vijf jaar verblijven de dames en heren Oranjeselecties rond wedstrijden, toernooien of trainingskampen buitenshuis in zowel binnen- als buitenland in één van de accommodaties van NH Hotels. NH hotels bieden alle comfort en services voor sporters om te rusten, op te laden en zich klaar te maken voor een belangrijke wedstrijd.
Sjors Röttger, directeur van het NHV: “Dankzij de samenwerking met NH Hotels kunnen onze selecties optimaal presteren. Ze profiteren van de goede service, de uitstekende faciliteiten, de gezonde voeding en de rust die door NH Hotels wordt geboden. Wij zijn verheugd en trots dat de fijne samenwerking wordt voortgezet.”
Maarten Markus, Managing Director Northern Europe NH Hotel Group, over de samenwerking: “Voor sportteams is gezond eten en een goede nachtrust essentieel. NH is als het ware een verlengde van de handbalteams. Wij vervullen deze belangrijke positie al vijf jaar met veel plezier en succes. Naast een warm welkom met een lach, zorgen onze hotelteams elke ochtend voor een uitgebreid ontbijt met verse, gezonde producten. We houden nauwkeurig rekening met de wensen vanuit de organisatie qua voeding.”
Ook dit jaar is NH Hotels weer shirtsponsor van de handbaldames en -heren. “Sport heeft een verbindende werking en bij NH staat verbinding centraal. NH hotels halen regelmatig hun banden met de buurt aan en organiseren allerlei lokale initiatieven. Met deze samenwerking versterken wij onze verbinding met sport en de samenleving”, aldus Maarten Markus.
Op de foto: Debbie Bont en Jessy Kramer van TeamNL in NH Schiphol Airport / Credits: NH Hotel Group