NICOVERKEN ook komend seizoen Sparta-sponsor

NICOVERKEN en Sparta Rotterdam hebben overeenstemming bereikt om het co-sponsorschap te verlengen. Hierdoor staat het Schiedams familiebedrijf voor het 8e seizoen op rij op de rug van de tenues van Sparta Rotterdam en is daarmee het bedrijf wat het langst haar naam heeft verbonden aan het shirt van de Kasteelclub.

De Schiedamse onderneming, die internationaal opereert op het gebied van ship repair, marine equipment en filling & packaging, kijkt namens de gebroeders Erik en Jeroen van Krugten uit naar het nieuwe seizoen: ‘De terugkeer in de Eredivisie is ons afgelopen seizoen uitstekend bevallen. Het seizoen is weliswaar niet volledig uitgespeeld, maar dat neemt zowel het zakelijke als sportieve goede gevoel niet weg. Ondanks de onzekere tijd waar veel ondernemingen mee kampen, kijken wij ook nu al uit naar een nieuw Eredivisieseizoen en zijn wij trots om al zo veel jaren bekendheid voor ons bedrijf te genereren op het mooiste tenue van Nederland.”

Dave van der Meer, commercieel manager van Sparta, is gelukkig met de contractverlenging. “Na de verlenging van D&S Groep als hoofdsponsor zijn wij verheugd om met NICOVERKEN de volgende tenuesponsor langer aan ons te binden. NICOVERKEN heeft vaker hun trouw uitgesproken en dat zij dat in deze tijd wederom doen, geeft mij een bijzonder gevoel en bovendien vertrouwen voor de aankomende periode. Acht jaar hun bedrijfsnaam op het shirt is iets waar wij met recht trots op mogen zijn.”

VNOM blijft rugsponsor

Ook VNOM is komend seizoen co-sponsor van Sparta Rotterdam. Beide partijen hebben een overeenkomst bereikt waardoor de bemiddelaar in de techniek en bouw voor het tweede seizoen op rij op de rug van de tenues van Sparta Rotterdam prijkt.

Jos Tunderman, algemeen directeur van VNOM: “Het afgelopen seizoen maakten wij ons debuut op het tenue van Sparta Rotterdam in combinatie met onze Business Loge. Wij kunnen wel stellen dat dit sportief en bovenal zakelijk een succesvol eerste seizoen is geweest, daar verandert de voortijdige beëindiging niks aan. VNOM is een ambitieuze onderneming en met de positieve publiciteit die onze naam op het tenue heeft teweeggebracht, zien wij absoluut de zakelijke meerwaarde van deze overeenkomst op onze dagelijkse bezigheid: het bemiddelen van personeel in de techniek en bouw. Tel daarbij op dat wij Sparta een warm hart toedragen en dat maakt dat wij al snel de intentie uitspraken om in voor- en tegenspoed verder te bouwen op de vorig seizoen ingeslagen weg.”

Dave van der Meer, commercieel manager van Sparta, is blij met deze belangrijke stap op commercieel vlak: “Ons tenue is de meest in het oog springende sponsorpropositie binnen Sparta Rotterdam. Dat VNOM dit in hun eerste seizoen ook zo ervaart en er ondanks de onzekere tijd zeker nog een seizoen aan vastplakt, is een zeer prettig gegeven. De achterzijde van ons tenue kent op deze wijze dezelfde vertrouwde invulling als afgelopen seizoen. Met VNOM kijken wij ernaar uit om in combinatie met de exposure op het tenue en in het stadion, de hopelijk snelle inzet van het relatiebeheer en de gezamenlijke activiteiten een langdurige relatie op te bouwen.”