Odido nieuwe hoofdsponsor FC Utrecht

Odido is de nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht. Eerder vandaag maakte T-Mobile Nederland bekend dat T-Mobile en Tele2 verder gaan als Odido, een nieuw onafhankelijk Nederlands merk. Het logo van Odido is de rest van dit seizoen op de shirts van het eerste elftal, de beloftenploeg, het vrouwenteam en de Academie van de club uit de Domstad te zien.

Supporters van FC Utrecht die dit seizoen al een nieuw thuis- of uitshirt hebben gekocht, kunnen dit vanaf 15 september gratis omruilen in de FC Utrecht Fanshop of de fysieke retailers die de shirts verkopen, zodat ze straks het allernieuwste shirt hebben waarmee de spelers en speelsters schitteren op het veld.

FC Utrecht Vrouwen heeft zondag de primeur en maakt in de wedstrijd tegen Feyenoord haar opwachting in het nieuwe thuistenue. Voor FC Utrecht’s eerste elftal zal de match van zaterdag 30 september tegen Almere City FC de eerste zijn die het in Stadion Galgenwaard speelt in het nieuwe thuistricot. Die dag introduceert FC Utrecht Odido aan alle toeschouwers.

Tele2 en daarna T-Mobile zijn al sinds het seizoen 2015/2016 aan FC Utrecht verbonden. Voor het nieuwe Odido was het onder de noemer van de nieuwe slogan ‘Het kan ook zo’ dan ook logisch om de samenwerking opnieuw vorm te geven. Daarom is het hoofdsponsorschap uitgebreid met de vrouwenploeg van FC Utrecht, die dit seizoen terugkeert op het hoogste niveau.

“We zijn trots op deze nieuwe stap in onze samenwerking met FC Utrecht”, aldus Onno Rip, Vice President Consumer Sales & Terminals bij Odido. “We vinden het belangrijk dat mensen ook offline met elkaar verbonden zijn en wil daarom haar klanten inspireren en stimuleren tot meer beweging, afleiding en echt contact. Het hoofdsponsorschap van FC Utrecht sluit daar naadloos bij aan. We kijken dan ook uit naar een mooie, hernieuwde samenwerking met de club, de spelers en haar supporters.”

“We zijn er buitengewoon trots op dat Odido haar merk de komende periode onder meer door het hoofdsponsorschap van FC Utrecht van naams- en inhoudsbekendheid wil voorzien”, zegt Algemeen Directeur van FC Utrecht Thijs van Es. “Odido staat evenals FC Utrecht voor verbinding, dus de match is ook nu weer snel gevonden. We kijken ernaar uit samen met Odido het maximale uit het partnership te halen, voor alle betrokkenen.”

Veel supporters hebben, traditiegetrouw, aan het begin van het seizoen het nieuwe wedstrijdshirt aangeschaft. Nu dit tenue aan het begin van de jaargang verandert, komt Odido met een oplossing: iedereen die deze jaargang een thuis- of uitshirt heeft aangeschaft met daarop het logo van T-Mobile, kan dit Castore-shirt gratis omruilen in de FC Utrecht Fanshop voor een nieuw shirt met daarop het logo van Odido. Dat is mogelijk vanaf 15 september tot en met 14 oktober.