PlayStation verlengt UEFA Champions League partnership

PlayStation verlengt de samenwerking met de UEFA Champions League met drie jaar tot en met het seizoen 2020-2021.

Het Sony Interactive Entertainment’s (SIE) partnership met de UEFA Champions League dateert al vanaf 1997. De overeenkomst houdt ook de rechten in voor de UEFA Super Cup, UEFA Youth League en de UEFA Futsal Champions League.

Als onderdeel van de verbrede overeenkomst zal PlayStation ook zijn expertise in innovatieve consumenten entertainmenttechnology combineren met het beste van de UEFA Champions League om spannende content en competities te bieden voor fans op het PlayStation™Network en digitale mediakanalen. Behalve met state-of-the art VR-content kunnen fans ook in de voetsporen van hun helden treden met de mogelijkheid om op de pitch in een PlayStation FC competitie te spelen op de dag na de UEFA Champions League Finale.

De overeenkomst met PlayStation is de achtste samenwerking die UEFA heeft aangekondigd voor de komende driejarige cyclus. Ook Heineken, Nissan, PepsiCo, Mastercard, Gazprom en adidas Hebben hun samenwerking verlengd. Santander wordt een nieuwe partner.