PSV sluit nieuwe sponsorcontracten

PSV was afgelopen week succesvol op sponsorgebied. Met MaxiMondo, NH Hotel Group en Van Kaathoven werden nieuwe sponsorcontracten gesloten.

MaxiMondo en PSV hebben een overeenkomst voor drie seizoenen getekend. Het eerste seizoen is het online verkoopplatform als Official Sponsor aan de club verbonden, daarna als Official Partner. MaxiMondo, een internationale online verkoper met een breed aanbod van non-food producten, is de komende drie jaar bovendien als Official Sponsor verbonden aan PSV Vrouwen.

Door met PSV in zee te gaan wil het bedrijf haar verkoopplatform MaxiMondo.com verder laden in Nederland. “We zijn heel blij met deze samenwerking en denken dat wij ons steentje aan het doel van MaxiMondo kunnen bijdragen”, reageert Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV. “In het verleden hebben wij op het gebied van activaties bewezen een voortrekkersrol te hebben in het voetballandschap. Het getuigt van veel vertrouwen dat MaxiMondo dat erkent en in deze moeilijke periode een brede samenwerking voor langere tijd met ons aangaat.”

NH Hotel Group

PSV heeft het contract met hotelpartner NH Hotel Group voor de duur van een jaar verlengd. Beide partijen hebben afgelopen seizoen naar grote tevredenheid samengewerkt en kijken uit naar een nieuw en succesvol seizoen.

De officiële partner op het gebied van hotelverblijven van PSV en de club werken sinds de zomer van 2019 intensief samen. Alle teams van PSV verblijven rond wedstrijden, toernooien of trainingskampen buitenshuis in zowel binnen- als buitenland in één van de accommodaties van de NH Hotel Group. PSV gebruikt de hotels niet enkel om te overnachten, maar ook voor meetings, lunch- en dinermogelijkheden. Frans Janssen noemt de prettige samenwerking, kwaliteit en gedeelde kernwaarden van PSV en de NH Hotels Group als voornaamste reden van de verlenging.

Janssen: “De samenwerking met de NH Hotel Groep is het afgelopen jaar zó goed bevallen, dat we er beiden voor hebben gekozen om de samenwerking met nog minimaal een jaar te verlengen. De hotels bieden de spelers en medewerkers een comfortabele en herkenbare thuisbasis waar ze altijd op terug kunnen vallen.” Dit jaar zal NH Conference Centre Koningshof tevens gebruikt worden voor alle thuiswedstrijden van PSV 1, zodat het team in een prachtige en rustige omgeving op professionele wijze een optimale voorbereiding op de wedstrijden heeft.

“Ook wij kijken er weer enorm naar uit om de spelers en medewerkers van PSV in onze hotels te ontvangen en ze te voorzien van onze persoonlijke service en aandacht”, vult Ernst van der Waal, Directeur NH Conference Centre Koningshof van de NH Hotel Group aan. Walter Kok, Regio Directeur Nederland: “Het feit dat NH Conference Centre Koningshof daarnaast ook nog eens thuisbasis wordt van PSV 1 geeft nog eens extra betekenis aan onze samenwerking. We zijn trots dat we met onze hospitality een bijdrage mogen leveren aan de prestaties van PSV.”

Van Kaathoven

Ook afval- en grondstoffenspecialist Van Kaathoven heeft zich langer aan PSV verbonden. Tot minstens de zomer van 2026 blijft Van Kaathoven Official Sponsor van PSV en leverancier op het gebied van afvalverwerking op PSV Campus De Herdgang en het Philips Stadion.
De relatie tussen Van Kaathoven en PSV loopt al geruime tijd. Het bedrijf begon enkele jaren geleden als huurder van een Business Room en groeide in 2019 door tot Official Sponsor van PSV. Vanaf het najaar van dat jaar verzorgen zij de dienstverlening op het gebied van afvalverwerking in het stadion en op PSV Campus De Herdgang.

“Uit deze contractverlenging spreekt een groot wederzijds vertrouwen”, reageert Frans Janssen. “De afgelopen jaren hebben wij een duurzame relatie met Van Kaathoven opgebouwd. Het bedrijf is doorgegroeid tot de sponsorpiramide van de club en ontzorgt ons op het gebied van afvalverwerking. Dat het bedrijf wederom het contract met PSV openbreekt en verlengt, geeft aan hoe betrokken Van Kaathoven is bij de club. Wij zien het als een ontzettend krachtig gebaar.”

Van Kaathoven, weg van afval én van PSV, wil de club de komende periode helpen op het vlak van duurzaamheid. Janssen: “Al geruime tijd onderzoeken we de mogelijkheden om het beste ‘stadion van de toekomst’ te realiseren. De samenwerking met Van Kaathoven als afvalverwerkingsbedrijf is ook hiervoor een logische. Samen onderzoeken we de mogelijkheden afvalverwerking zo efficiënt en duurzaam mogelijk te laten verlopen.”

Dat doet Van Kaathoven bijvoorbeeld door het delen van expertise en inzichten over de afvalverwerkingstechnieken en –mogelijkheden. “De afgelopen maanden waren vanzelfsprekend voor niemand gemakkelijk”, zegt Rob Meulendijks, CEO van Ortessa, moederorganisatie van Van Kaathoven. “De samenwerking tussen PSV en Van Kaathoven is er echter één van de lange adem. We verlengen omdat we vertrouwen hebben in de club, de samenwerking en de toekomst. Duurzaamheid speelt daarin een belangrijke rol. Samen met de club, de medewerkers en supporters willen we dat gaan bereiken.”

Foto's: PSV Media