Radiostation JOE Official Music Partner van Feyenoord

Feyenoord en radiostation JOE bundelen hun krachten. JOE verbindt zich voor minimaal één seizoen als Official Music Partner aan Feyenoord. Het logo van het radiostation prijkt in het seizoen 2025-2026 op de mouw van het Feyenoord-shirt.

Na vijf seizoenen heeft Feyenoord een nieuwe mouwsponsor. "We zijn blij dat we met JOE een waardige vervanger hebben gevonden. Het radiostation groeit de afgelopen jaren hard en is inmiddels een bekende naam in het medialandschap", zegt Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord. "Voetbal en muziek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom zien we kansen voor een unieke samenwerking, met mooie acties voor onze supporters. Ja, dit is absoluut een partnership waar muziek in zit. Letterlijk en figuurlijk.’

Muziek en voetbal verbinden

Mark de Deugd, Marketing Director van JOE. “We zijn erg trots dat we ons dit seizoen mogen verbinden aan Feyenoord. Een club met een enorme achterban en een rijke historie. Feyenoord is een club waar beleving, passie en emotie centraal staan, waarden die perfect aansluiten bij de kracht van muziek. We kijken ernaar uit om samen met Feyenoord momenten te creëren die blijven hangen, met muziek als verbindende kracht.”

Over JOE

Radiostation JOE is sinds september 2023 te horen op de Nederlandse radio en is een van de snelst groeiende radiostations van Nederland. Het format bestaat uit een krachtige mix van tijdloze en herkenbare hits uit de 70s, 80s en 90s. De ochtendshow op JOE wordt elke werkdag gepresenteerd door Coen Swijnenberg en Sander Lantinga. Het station bereikt maandelijks meer dan 5 miljoen luisteraars, waarmee JOE tot de vijf grootste radiozenders van Nederland behoort. JOE is onderdeel van DPG Media, eveneens al jarenlang partner van Feyenoord.

Foto, v.l.n.r.: Ruud van der Knaap (commercieel directeur Feyenoord), Mark de Deugd (Marketing Director JOE), Dennis van Keulen (Manager Commerciële Zaken Feyenoord), Rik Reijnen (Entertainment Director Q-Music/JOE)