Replay en Ajax verlengen samenwerking tot 2027

Ajax en Replay hebben hun samenwerking verlengd. Replay is sinds 2020 Official Sponsor van Ajax en blijft dit met deze tussentijdse verlenging minimaal tot en met 2027. Replay kleedt de spelers van Ajax en Ajax Vrouwen als ze op weg zijn naar wedstrijden, alsmede de directie en Ajax-medewerkers die rondom wedstrijden in functie zijn.

Menno Geelen, Commercieel Directeur van Ajax: "Uit deze tussentijdse en langdurige verlenging spreekt veel vertrouwen, daarvoor danken we Replay. Bij de aankondiging van ons partnership sprak Replay over de internationale familie waarin we werden opgenomen, samen met onder andere PSG en All Blacks. Dat familiegevoel herkennen we volledig en onze samenwerking voelt erg vertrouwd."

Matteo Sinigaglia, CEO van Fashion Box SpA (het moederbedrijf van Replay): "De ontvangst in de Johan Cruijff ArenA, de manier waarop nieuwe collecties onder de aandacht worden gebracht op de nog steeds groeiende social kanalen en de betrokkenheid van spelers en directie; op heel veel vlakken is Ajax van topniveau. Dat streven wij ook na. Het partnership wat we een aantal jaren geleden hebben gesloten bleek een geweldige keuze en we kijken dan ook met veel vertrouwen naar een langere toekomst samen."

Foto: Ajax Media