Scholten Awater hoofdsponsor bedrijvenloop Zevenheuvelenloop

Scholten Awater wordt hoofdsponsor van de Bedrijvenloop van de Zevenheuvelenloop. Na vier jaar hoofdsponsor te zijn geweest van de Zevenheuvelenloop, kiest Scholten Awater nu voor de Bedrijvenloop en maakt hierdoor ruimte voor de nieuwe hoofdsponsor NN.

In februari verlengde Scholten Awater het hoofdsponsorcontract nog met twee jaar. De komende drie jaar heet de Nijmeegse najaarsklassieker daarom NN Zevenheuvelenloop met daarbij de Scholten Awater Bedrijvenloop. Scholten Awater blijft op deze wijze nauw betrokken bij de Zevenheuvelenloop. De wisseling gebeurt op verzoek van de Stichting Zevenheuvelenloop.
Scholten Awater gaat zich als speler op de zakelijke markt richten op groei van de Bedrijvenloop. De gezamenlijke ambitie is om de Bedrijvenloop fors te laten groeien en tot een nog groter succes te maken. Komende editie kent de loop zowel op zaterdagavond als op zondag een Bedrijvenloop.

Luuk Slaats, directeur van Scholten Awater: "Wij vinden de Zevenheuvelenloop het mooiste hardloopevenement van Nederland. Daarom hebben we enkele maanden geleden ook ons partnership met de Stichting Zevenheuvelenloop verlengd. Dit partnership krijgt nu een andere invulling waarmee Scholten Awater, NN en de Zevenheuvelenloop gezamenlijk verder kunnen bouwen aan dit schitterende evenement voor de recreatieve, wedstrijd- en bedrijvenloper.”

Ronald Veerbeek, directeur van de Stichting Zevenheuvelenloop, is opgetogen over het feit dat Scholten Awater de Bedrijvenloop omarmt en dit gezamenlijk wil uitbouwen. "Het maakt ons trots dat Scholten Awater en NN d& najaarsklassieker in de Nederlandse hardloopwereld willen ondersteunen. Dat beide organisaties zich voor een periode van drie jaar hebben verbonden aan ons evenement, geeft vertrouwen voor de toekomst.”