Seacon blijft hoofdsponsor VVV Venlo

Seacon Logistics is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van VVV-Venlo. Daarnaast blijft het bedrijf ook stadionnaamgever. Bovendien werd een optie voor nog eens twee seizoenen in de nieuwe overeenkomst opgenomen. Alle shirtposities zijn daarmee ingevuld.

VVV en Seacon hebben al sinds eind vorige eeuw warme contacten. In 2004 werd Seacon naamgever van het vernieuwde stadion, dat sindsdien Seacon Stadion - De Koel - heet. Sinds 2007 is Seacon Logistics bovendien hoofdsponsor van VVV-Venlo.

Frank Hermans, Director Forwarding & Logistics, is verheugd over de continuering van het hoofdsponsorschap. "We zijn zeer tevreden dat we de komende drie seizoenen het project ‘De Trap Omhoog’ kunnen voortzetten. Samen met de nieuwe shirtsponsors en andere partners heeft de club een steeds meer stabiele basis om succesvol te kunnen zijn in de toekomst. We zijn trots om als partner met het langst lopende hoofdsponsorcontract in de Eredivisie daaraan te kunnen bijdragen.”

Ook algemeen directeur Marco Bogers is trots op de verlengde samenwerking. "We hebben een gemeenschappelijk verleden en uit de nieuwe overeenkomst blijkt dat er ook een groot vertrouwen is naar de toekomst van VVV, waaraan we samen bouwen. Er is een stuk betrokkenheid dat veel groter is dan normaal gesproken verwacht mag worden van een hoofdsponsor. Daar zijn we Seacon Logistics zeer erkentelijk voor." De handtekening onder het vernieuwde contract werd maandagmiddag gezet, voorafgaand aan de eerste training van VVV-Venlo.

Alle posities ingevuld

Komend seizoen zijn vier shirtsponsors te vinden op het wedstrijdshirt in plaats van drie. Op 4 juni 2018 werd al bekend gemaakt dat VVV-Venlo en Office Depot/Viking Direct een partnership met elkaar aangingen. Het komend seizoen is er een plaats op de rug gereserveerd voor Viking Kantoorartikelen. Vanaf het nieuwe seizoen zal ook Holbox, als rugsponsor, een prominente plek krijgen op het wedstrijdshirt van VVV-Venlo. Personato, één van de meest trouwe mouwsponsors, is er ook komend seizoen bij. Personato is al sinds 2002 verbonden aan het VVV-Venlo Netwerk en maar liefst 11 achtereenvolgende seizoenen prijkt het bedrijf al op de mouw van de wedstrijdshirts.

Ook de handtekeningen van de overeenkomst met ACS Cleaning zijn gezet en dus zal ACS Cleaning, een begrip in de regio, komend seizoen wederom te zien zijn op de rechtermouw van de spelers. Inclusief Seacon zijn daarmee op dit moment alle shirtposities ingevuld.