Shirtsponsors De Graafschap verlengen contract

De shirtsponsoren Flexfactory, KemperKip en La Souris hebben hun contract met De Graafschap met een seizoen verlengd. Deze drie logo’s sieren ook in het seizoen 2018-2019 de tenues van de club.

"We zijn erg tevreden over hoe het op dit moment organisatorisch bij De Graafschap loopt. De koers, die de nieuwe algemeen directeur Hans Martijn Ostendorp heeft ingezet, spreekt ons erg aan. Naast het voetbaltechnische deel, heeft de club meer oog voor maatschappelijke projecten dan ooit. Door nu reeds onze contracten te verlengen, willen wij een duidelijk signaal afgeven”, aldus Ronald Hilberdink, directeur van Flexfactory waar de bedrijven Match4U, Fides Uitzendgroep, Seesing Personeel en Aelbers Personeel onder vallen.

"De Graafschap is erg blij met het vertrouwen. Door direct na de winterstop aan te geven dat deze sponsoren ook het volgende seizoen shirtsponsor blijven, zorgen zij voor rust en stabiliteit. Het geeft aan dat de lijn die we hebben ingezet de juiste is. Dat is ook de reden dat de club in januari reeds de contracten van trainer Henk de Jong en manager voetbalzaken Peter Hofstede heeft verlengd”, legt algemeen directeur Hans Martijn Ostendorp uit.

"Toevallig zijn de shirtsponsoren ook lid van onze Heerenboeren, dat betekent dat zij naast het sponsoren van De Graafschap ook oog hebben voor het maatschappelijke aspect. De Graafschap wil naast het voetbal graag een bindmiddel zijn tussen het bedrijfsleven, de politiek en het onderwijs. Op deze manier kunnen wij doorbouwen”, besluit Hans Martijn Ostendorp.