Simpel.nl verlengt partnerships in korfbal

Ook het komende seizoen is Simpel.nl supporter van het Nederlandse korfbal. Het partnership met het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond, dat al loopt vanaf 2016, is met een jaar verlengd. Ook de samenwerking met internationals Jet Hendriks en Mick Snel wordt uitgebreid t/m seizoen 2020/21. De verlenging werd bekend gemaakt tijdens de ‘Simpel Talents on Tour’ activatie.

Onder de noemer ‘Simpel is fan van korfbal’ wordt jeugdkorfbal ondersteund, worden maatschappelijke initiateven geïnitieerd, worden vrijwilligers en supporters in het zonnetje gezet en worden de voor de sport typerend ‘korfbalfamilies’ geëerd. Via ambassadeurs en internationals Jet Hendriks en Mick Snel verzorgt Simpel.nl gedurende het jaar meerdere on- en offline activaties in de korfbal community.

Jasper de Rooij, CEO Simpel.nl: “Simpel.nl innoveert in het voordeel van consumenten, wij vinden het belangrijk om mensen met elkaar te verbinden. Daarnaast is Simpel.nl gepassioneerd van sport. Als oer-Hollands merk is het daarom voor ons heel logisch dat wij ons verbinden aan een innovatieve en verbindende sport als korfbal. Ik kijk ook komend jaar weer uit naar wat ons partnerschap met het KNKV zal brengen aan de korfballers en alle korfbalenthousiastelingen.”

Henry van Meerten, directeur KNKV: “Wij zijn blij dat Simpel.nl nog een jaar aan onze sport verbonden blijft. Met de steun die Simpel.nl direct geeft aan de verenigingen en de activaties die we gezamenlijk organiseren zijn ze ondertussen een vaste waarde binnen de korfbalsport’’.

2Basics Marketing & Sports begeleidt sinds 2016 de samenwerking tussen Simpel.nl, haar korfbalambassadeurs en de KNKV.