smart derde partner Urban Sports Week Amsterdam

De Urban Sports Week Amsterdam heeft voor de eerste editie (28 april – 2 mei) een derde launching partner gepresenteerd. smart Nederland verbindt zich naast T-Mobile en Sony als sponsor aan het evenement.

"USWA staat voor urban, fun en sportief, de ideale combinatie voor het originele urban automerk smart. Wij zien net als de andere partners en de organisatie ook veel potentie in dit nieuwe evenement voor de stad Amsterdam”, aldus Peter Zijlstra, Manager Marketing & Brand Communication Mercedes-Benz Nederland.Om de samenwerking te illustreren, maakte smart met BMX-rijder Emile Bouwman in de hoofdrol een opvallende teaser, die hier onder te bekijken is. Bij de productie van het filmpje werkte smart samen met GoPro, die als partner in videoproductie aan USWA is verbonden.

Eerder werd bekendgemaakt dat T-Mobile en Sony Xperia ook als main sponsors Urban Sports Week Amsterdam ondersteunen. "Het is voor ons een geweldige boost dat deze gerenommeerde namen hun vertrouwen uitspreken in dit jonge evenement", aldus Marnix Drysdale van organisator TIG Sports.

Urban Sports Week Amsterdam is een initiatief van de gemeente Amsterdam,Topsport Amsterdam, TIG Sports en urban communities in de stad. Van 28 april tot en met 2 mei vindt op locaties verspreid door de hoofdstad een groot aantal events plaats, variërend van wedstrijden en kampioenschappen tot demonstraties en clinics. Urban Sports als BMX, Inline-skating en 3x3 Basketball, Skateboarding, Freerunning, Boulderen, Crossfit, Panna, Suppen en Wakeboarding. Tijdens USWA komen urbansports, lifestyle, cultuur, muziek en entertainment samen. Kijk voor meer info op: www.urbansportsweekamsterdam.com.