Sponsorovereenkomst Knaken en Botic van de Zandschulp

Knaken is vanaf april de nieuwe sponsor van Botic van de Zandschulp. Beide partijen tekenen een samenwerkingsovereenkomst voor één jaar.

Het logo van het Nederlands handelsplatform prijkt vanaf het ATP-toernooi, dat van 9 april tot en met 17 april in Monte Carlo wordt gehouden, op de linkermouw van het wedstrijdshirt van Botic van de Zandschulp.

Ronald Jonkers, Directeur Knaken: “We zijn trots op deze samenwerking en hopen op een mooi en succesvol seizoen voor Botic”. Naast onze bestaande sponsorships in de voetbalwereld zijn we blij om nu als eerste crypto partij in de wereld in de tennissport te stappen.

Botic van de Zandschulp: “Ik kijk uit naar de samenwerking met Knaken waarbij we allebei de weg naar de top willen vervolgen. Daarnaast ben ik trots om nu bij de Knaken-family te horen”.

Met deze samenwerking wil Knaken verder bouwen aan haar Europese naamsbekendheid en een nog grotere doelgroep kennis laten maken met de eenvoudige en verantwoorde wijze van investeren in crypto’s via het Knaken platform.

Knaken is het eerste Nederlandse handelsplatform dat begon met sponsorships in de sportbranche. Sparta Rotterdam is al vanaf het seizoen 2020-21 bij de Knaken-family aangesloten. Knaken is ook partner van Feyenoord. Via de sponsorships wil Knaken acties voor klanten opzetten, waarbij ook prijzen te winnen zijn.