SuperGame nieuwe hoofdsponsor MVV

SuperGame is de nieuwe hoofdsponsor van MVV Maastricht. SuperGame en MVV gaan een partnership aan dat beide partijen komend voetbalseizoen aan elkaar verbindt.

SuperGame zal prominent op de voorzijde van het shirt van de bespelers van De Geusselt staan. SuperGame is een nationaal opererend amusementsbedrijf dat zetelt in Maastricht en Valkenswaard.

Commercieel manager Tom Daemen (MVV): “We hebben dit partnerschap geruime tijd voorbereid. Het biedt beide partijen nieuwe kansen. Het is dan ook fantastisch dat we SuperGame als hoofdsponsor én partner mogen verwelkomen.”
Algemeen Directeur Erik Noor vult aan: “Met SuperGame als partner maken we ook een grote stap richting verdere professionalisering van onze organisatie.”

SuperGame’s Chief Marketing Officer, Henk Wolff: “MVV heeft altijd al steun van SuperGame gehad, ook de afgelopen jaren heeft deze mooie club ook altijd daarop kunnen rekenen. MVV heeft inmiddels een sportieve en professionele slag gemaakt en SuperGame hoopt met de samenwerking mede doorslaggevend te kunnen zijn om een volgend niveau te behalen en te behouden. MVV sterker in beeld brengen, meer connectie met stad en supporters. De sterren op het veld, op de tribunes en achter de schermen willen wij meer betrekken. Met dit partnerschap geloven wij dit samen met MVV te kunnen creëren zodat supporters zien dat wij komend seizoen samen echt alles gaan geven. MVV en SuperGame hebben ook de nodige overeenkomsten. Zo zijn we – na een frisse start - gericht op de toekomst en vernieuwend ten opzichte van anderen.”

Het doorslaggevende moment voor SuperGame om een partnerschap met MVV Maastricht aan te gaan was de prima tweede seizoenshelft van de club. Wolff: “Op dat moment besloten wij als SuperGame dat MVV een juiste keuze op het juiste moment is om het partnerschap naar een hoger niveau te tillen. Wij hopen straks de supporters nog meer interactie te kunnen bieden met MVV. Daarover vertel ik zeker nog meer op een later tijdstip.”