T-Mobile sponsort KLM Open

T-Mobile is samen met Research in Motion (RIM), fabrikant van BlackBerry, sponsor geworden van het KLM Open.

De twee partners in telecommunicatie zijn een contract aangegaan voor een jaar. Het Internationale Open Golftoernooi van Nederland wordt in 2010 gehouden op de Hilversumsche Golf Club van 9 tot en met 12 september.

T-Mobile is wereldwijd aanbieder van mobiele communicatie en werkt nauw samen met RIM, ontwerper en fabrikant van BlackBerry®. Het duo-sponsorship biedt uitgebreid gelegenheid voor relatiemanagement. ‘Het KLM Open is precies het platform waar wij samen met onze partner RIM onze belangrijkste relaties willen ontvangen. Een exclusieve en sportieve sfeer in een prachtige bosrijke omgeving,’ aldus Leon Toet, Directeur Business Marketing.

Naast relatiemanagement biedt het sponsorship ruime zichtbaarheid voor beide merken. ‘Gezien de doelgroep van het KLM Open en het aantal bezoekers, biedt het toernooi uitstekende zichtbaarheid aan merken die zich met het topsegment van de maatschappij willen associëren,’ aldus toernooidirecteur Daan Slooter. ‘Dat blijft de kracht van het grootste, meest prestigieuze golftoernooi van Nederland.’

Het KLM Open is onderdeel van de European Tour, wordt ondersteund door de partners KLM, Deloitte en ABN AMRO en georganiseerd door THIS IS GOLF. Het KLM Open is een van de best bezochte meerdaagse sportevenementen van Nederland en wordt in 2010 voor de 91ste keer gehouden. Daarmee is het een van de oudste toernooien van de European Tour.