Thinkwise sponsort Jutta Leerdam

Thinkwise, leverancier van een low-code platform voor kernapplicaties, maakt vandaag het sponsorschap van Jutta Leerdam bekend. Hiermee wordt de samenwerking met de 23-jarige ’s-Gravenzandse uitgebreid met een persoonlijk sponsorship. Tijdens het OKT was Thinkwise voor het eerst op haar schaatspak te bewonderen.

Jutta Leerdam is al het gezicht van de Thinkwise Guarantee-campagne, waarin Thinkwise als eerste IT-leverancier aankondigde garantie te leveren op het moderniseren van complexe bedrijfsapplicaties. Thinkwise belooft verouderde IT-oplossingen binnen 12 maanden te vernieuwen. Lukt dit niet, dan komen de kosten voor de rekening van Thinkwise. Deze boodschap werd op een unieke manier wereldkundig gemaakt door het presenteren van de eerste parfumlijn binnen de technologiewereld genaamd: Guarantee, met Jutta Leerdam als boegbeeld.

De schaatser, die onderdeel uitmaakt van de schaatsploeg Worldstream-Corendon, is enorm blij met de samenwerking: “Ik ben super trots dat Thinkwise onderdeel uitmaakt van een van de belangrijkste periodes in mijn professionele carrière, het is een bedrijf dat perfect aansluit op de snelheid en het succes waar ikzelf ook naar streef.”

Mark van den Berg, director of marketing & communications bij Thinkwise: “Wij zijn enorm trots dat wij de samenwerking met Jutta Leerdam door middel van een persoonlijk sponsorship uitbreiden. De samenwerking staat symbool voor de Nederlandse roots van ons bedrijf en de razendsnelle technologiewereld. Via dit sponsorship willen we haar geweldige talent ondersteunen, terwijl we aandacht vragen voor de kracht van ons platform. Wij hebben alle vertrouwen in Jutta, en hopen dat ze vele successen haalt in haar carrière.”