Toto wordt sponsor KNVB-Beker

Toto is de komende drie seizoenen sponsor van het KNVB-bekertoernooi.

Frank Bijman, commercieel directeur van De Lotto, Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB en Harrie Linders, algemeen directeur van De Lotto, tekenden vandaag in Zeist de sponsorovereenkomst. Het betreft een overeenkomst tot en met het seizoen 2011/12.

Vorige maand maakte Toto reeds bekend dat voor elk lid van een amateurclub, die via toto.nl deelneemt, een provisie van tien procent over de totale omzet rechtstreeks naar de clubkas van de eigen club gaat. Daarnaast ontvangen de amateurverenigingen voor elk deelnemend lid eenmalig 4,50 euro. Met de nieuwe sponsorovereenkomst voor de KNVB beker laat Toto zien dat zij zich naast de reeds ontplooide activiteiten voor amateurverenigingen óók actief inzet voor de gehele breedte van het Nederlandse voetbal. Beide partijen onderstrepen hiermee de visie dat voetbal van en voor iedereen is.

Frank Bijman, commercieel directeur van De Lotto: “Ik ben er trots op dat we met deze sponsorovereenkomst weer laten zien dat Toto en voetbal onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Toto is emotie, emotie is voetbal. Door onze aanwezigheid tijdens de bekerwedstrijden hopen wij dat nog meer uit te dragen.

Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB: "De KNVB vindt het een groot compliment dat het KNVB-bekertoernooi nu een tweede sponsor kent. Met deze sponsorovereenkomst laat Toto opnieuw zien dat zij zich volledig inzet om het voetbal in Nederland te stimuleren en nog verder te ontwikkelen."

foto: Eric Verhoeven