Unibet vanaf nieuwe seizoen Official Partner FC Utrecht

Unibet treedt met ingang van het komende seizoen toe tot het selecte gezelschap van Official Partners van FC Utrecht. De Utrechtse FC heeft met de aanbieder van online kansspelen een tweejarig contract afgesloten.

Onderdeel van de overeenkomst is dat Unibet recht heeft op een uiting op de mouw van de wedstrijdshirts van FC Utrecht. Die positie wordt door de toekomstige Official Partner van FC Utrecht afgestaan aan diverse maatschappelijke initiatieven. Op een later moment wordt hierover meer duidelijk. Unibet neemt de plaats in van TOTO.

“Met Unibet verbinden we opnieuw een sterk internationaal A-merk aan onze club”, vertelt Partnership Director Joost Broerse van FC Utrecht. “Uiteraard wordt Unibet prominent zichtbaar op diverse plekken in Stadion Galgenwaard. Daarnaast gaan we gezamenlijk een maatschappelijke campagne ontwikkelen die is gericht op onze achterban. De komst van Unibet als Official Partner zorgt ervoor dat FC Utrecht de ambities in de Eredivisie voor zowel de mannen als de vrouwen nog meer kracht kan bijzetten. We kijken uit naar de samenwerking.”

“De samenwerkingsovereenkomst is begin dit jaar ondertekend, maar nu kunnen we het ook eindelijk bekendmaken: vanaf komend seizoen is Unibet Official Partner van FC Utrecht”, zegt Lennart Kessels, General Manager Unibet Nederland. “We zijn trots om de Domstedelingen als één van onze partnerclubs te hebben. Naast het organiseren van initiatieven voor supporters, investeren we ook in het vrouwenteam van FC Utrecht. Dit sluit goed aan bij onze ambitie om een bijdrage te leveren aan de Nederlandse sport. We kijken dan ook uit naar de terugkeer van het vrouwenteam van FC Utrecht in de Eredivisie.”