Univé wordt sponsor van PSV

PSV heet Univé als Official Sponsor welkom bij de club. De verzekeraar heeft zich voor minimaal drie seizoenen verbonden aan PSV. Beide partijen zullen de komende jaren samen optrekken om sport toegankelijk te maken voor iedereen. Om de start van het partnership aan te kondigen lanceren Univé en PSV een commercial met Guus Meeuwis in de hoofdrol. Hij brengt een ode aan de ‘supporters’, als Supporter van Sport en Supporter van PSV.

Als maatschappelijk betrokken coöperatie die dichtbij haar leden staat, streeft Univé ernaar om meerwaarde te bieden, onder andere met betrekking tot sport en beweging. Als Supporter van Sport is Univé daarom jaarlijks partner van meer dan 250 lokale, regionale en landelijke sportevenementen en -initiatieven en sponsort het honderden Nederlandse sportverenigingen. René van Gils, bestuurder van Univé Zuid-Nederland, is blij met PSV een krachtige partner in sport in het zuiden te hebben gevonden. "De club staat nauw in contact met haar fans, de stad en de regio, op een manier die vergelijkbaar is met Univé als coöperatie. Dat geeft een solide basis om samen initiatieven op te zetten die onder andere sport toegankelijk maakt voor iedereen."

“Wij zijn ontzettend trots dat een grote organisatie als Univé zich aan onze club heeft verbonden”, reageert Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV. “Door samen op te trekken zullen we elkaar gaan versterken. We zijn daarnaast dankbaar voor het vertrouwen dat Univé in PSV heeft. Ik ben er van overtuigd dat we samen mooie resultaten gaan boeken."

De campagne, waarmee Univé het partnership aftrapt, is gecreëerd en geproduceerd door sportmarketingbureau House of Sports in samenwerking met Ten Content Agency en PSV.