Verlenging sponsoring BouwGarant met JBN

Judo Bond Nederland en BouwGarant verlengen de maatschappelijke samenwerking met een jaar. De focus van de samenwerking ligt wederom op het zoveel mogelijk kinderen kennis laten maken met de budosport. Met de 'Gun je kind judo'-campagne willen beide partijen ouders laten zien hoeveel de judosport voor hun zoon of dochter kan betekenen.

Rob de Groot, directeur van BouwGarant vindt ‘Gun je kind judo’ een succesvol initiatief. “We zien dat de jeugd uitgedaagd worden en in het hele land proeftrainingen aanvragen bij lokale judoclubs. Voor ons het bewijs dat we meebouwen aan weerbaarheid en zelfvertrouwen. We gaan dit het komende jaar verder uitbouwen en nog meer vormgeven door activaties te organiseren tijdens events. We willen vooral de zichtbaarheid vergroten van dit mooie initiatief.”

Ook Tjalling van der Zee, partnershipmanager bij de JBN is verheugd met de verlengde samenwerking. “BouwGarant is een fantastische partner. Dat we met deze samenwerking verder kunnen bouwen aan een gezonde generatie en kinderen kennis laten maken met de waarden uit de budosport is ontzettend mooi. De plannen om de campagne nog meer te laten zien op scholen, maar ook tijdens evenementen aanwezig te zijn met aantrekkelijke activiteiten voor kinderen, maakt dat we veel vertrouwen hebben in het succesvol doorzetten van de campagne.”

Naast dat de Judobond de jeugd kennis wil laten maken met judo in samenwerking met BouwGarant, laat men ze ook graag kennismaken met de twee andere disciplines: jiujitsu en aikido. Via de website gunjekindjudo.nl is het daarom ook mogelijk een gratis proefles jiujitsu te boeken bij een club.