Volvo verlengt sponsorovereenkomst KLM Open

Volvo verbindt zich voor het 2e jaar als ‘Official Car Sponsor’ aan het KLM Open. Het Zweedse automerk levert onder meer de courtesy cars voor spelers en officials. Ook is de nieuwe Volvo XC60 te bewonderen op het toernooi.

"De samenwerking van Volvo en het KLM Open 2016 is van beide kanten goed bevallen”, aldus toernooidirecteur Daan Slooter. "We daarom erg blij het partnership wordt voortgezet. We kregen van de spelers zeer goede reacties over de courtesy cars en we kijken hoe we dit jaar de verwachtingen op onder meer dit vlak kunnen overtreffen.”

Richard Snijders, Algemeen Directeur Volvo Car Nederland, denkt de verwachtingen zelfs te overtreffen. "Behalve de aanwezigheid van de complete Volvo 90-serie, inclusief de V90 Cross Country, is het KLM Open een van de eerste gelegenheden om de nieuwe Volvo XC60 te bekijken. Het golftoernooi is voor ons een mooie gelegenheid om onze modellen voor te stellen aan de aanwezige golfliefhebbers. Daarbij zijn Volvo-rijders vaak enthousiast over golf en velen hiervan beoefenen de sport. Een goede match dus.”

Volvo Card-houders kunnen met 25% korting naar het toernooi. Het KLM Open vindt plaats van 14 tot en met 17 september op The Dutch in Spijk.