VVV strikt Viking Direct als rugsponsor

VVV-Venlo en Office Depot/Viking Direct hebben elkaar gevonden en zijn een partnership aangegaan. De Eredivisieclub reserveert de komende seizoenen een plaats op de rug van het wedstrijdshirt voor Viking Kantoorartikelen.

Het partnership met Office Depot/Viking Direct is mede tot stand gekomen in samenwerking met Lagardère Sports. Waar Office Depot een gevestigde naam is, zeker in de regio Venlo, is Viking Direct een nog redelijk onbekende grootheid voor veel ondernemers. Office Depot werkt met name met klanten zoals multinationals en ministeries, de mid & major-klanten. Viking Direct richt zich met name op de levering van kantoorartikelen voor het MKB en ziet VVV-Venlo als een ideale springplank om juist deze doelgroep te bereiken.

Viking zal zich met name gaan profileren in het business netwerk van VVV-Venlo en komt met extra kortingen voor ondernemingen die in het businessnetwerk van de Eredivisionist een plekje hebben gevonden. Op die manier is Viking een vriend van VVV en is VVV een vriend van Viking: het mes snijdt immers aan twee kanten.

De bijdrage van Viking aan VVV-Venlo is substantieel. Daarmee erkent en herkent het bedrijf de mogelijkheden die partnership bij een profvoetbalclub biedt. VVV-Venlo is blij met de getoonde betrokkenheid van een groot bedrijf uit de regio. Algemeen directeur Marco Bogers: "Met dit nieuwe partnership wordt een duidelijk signaal afgegeven, ook naar andere ondernemingen in de regio die wellicht interesse hebben om VVV-Venlo zakelijk te omarmen.”

Op de foto van links naar rechts: Rob Bijsterveld (Office Depot), Niels Mulders (VVV-Venlo), Bob Huibers (Viking), Koelie, Wesley Frey (Viking), Marco Bogers (VVV-Venlo).