Adecco maakt werk van Oranje

In aanloop naar een sportieve zomer lanceren Adecco en de KNVB de campagne ‘Maak werk van Oranje’. De campagne is gemaakt in samenwerking met merkactivatiebureau Kumpany.

Door een eigen Oranje droombaan te bedenken en in te sturen via www.adecco.nl/oranje , kunnen mensen de kans krijgen daadwerkelijk aan de slag te gaan als bijvoorbeeld grasmeester, spandoekspecialist, dirigent van het volkslied orkest of lijnentrekker op 29 maart tijdens Nederland – Spanje.

Samen met oud-international John Heitinga roepen Adecco en KNVB met Man of the Match Benita Brouwer in radio- en videocommercials het publiek op een eigen droombaan te verzinnen. Heitinga: “Tijdens iedere interland die ik gespeeld heb, moest ik altijd volledig de focus leggen op het spel. Als geen ander weet ik dat het harde werken niet alleen op het veld gebeurt, maar juist ook door alle medewerkers rondom de wedstrijd. Het mooie van deze campagne is dat nu iedereen die ervaring van dichtbij kan meemaken.”

De kandidaat met de leukste inzending mag zijn of haar eigen droombaan uitvoeren tijden de wedstrijd Nederland – Spanje op 29 maart in de Johan Cruijff ArenA en krijgt die dag ook nog eens een bijzonder VIP-arrangement. Daarnaast worden er nog 5x2 wedstrijdkaarten weggegeven voor de meest ludieke inzendingen. De droombanen kunnen tot 16 maart worden ingestuurd via adecco.nl/oranje.

Adecco is al sinds 2000 de officiële HR-partner van de KNVB. Na succesvolle activaties als KNVB Talent Team werd in 2019 een nieuwe weg ingeslagen met de Man of the Match. Als Man of the Match geeft Benita Brouwer een unieke inkijk in de voetbalwereld, onder andere door de serie ‘Top Jobs’ waarbij verschillende functies binnen de KNVB in beeld worden gebracht.