Brand Bier en Pinkpop gaan ‘terugblikken’

Samen met hoofdsponsor Brand Bier gaat Pinkpop in aanloop naar de 50ste editie van Pinkpop in 2019 'terugblikken' op de afgelopen 49 edities van het popfestival.

Dat wordt gedaan aan de hand van speciaal ontworpen Pinkpop bierblikken met daarop de affiches van de voorgaande jaren. Deze blikjes zijn volgend jaar verkrijgbaar door heel Nederland in diverse supermarkten en natuurlijk ook tijdens het festival op de Pinkpop Campings. Het ontwerp van deze speciale bierblikjes zijn momenteel nog in ontwikkeling en daarbij roepen Brand Bier en Pinkpop de hulp van het publiek in.

Bezoekers van Pinkpop mogen bepalen welke jaren terug te zien zijn op de (terug)blikken. Op de site van Pinkpop kan men de drie favoriete Pinkpop-posters kiezen. Wie zijn keuze beargumenteert maakt kans op een van de eerste kaarten voor Pinkpop 2019. De actie loopt tot 7 december.

Met de actie is ook het aflopende sponsorcontract tussen Pinkpop en Brand Bier stilzwijgend verlengd.