Nieuwe Droomparken campagne rondom de Klassieker

Feyenoord en Droomparken bieden drie supporters de kans om de Klassieker Feyenoord - Ajax op zondag 9 mei te bekijken op een wel heel unieke plek. De winnaars maken namelijk kans om de wedstrijd te bekijken vanuit ‘’t Kuipie’.

Dat ‘Kuipie’ staat niet in Rotterdam, maar op Droompark De Zanding. Daar worden meerdere hottubs omgetoverd tot ‘Kuipies’, van waaruit de supporters de wedstrijd op een groot scherm kunnen aanschouwen. Naast deze unieke wedstrijdbelevenis krijgen de supporters een volledig verzorgde overnachting in één van de luxe vakantiewoningen van Droomparken.

Evenals bij eerdere campagnes van Feyenoord en Droomparken volgt de aankondiging van de actie door middel van een ludieke video met ras-Feyenoorder Jan Boskamp in de hoofdrol. Net als iedere Feyenoord-supporter mist ook Boskamp De Kuip en leeft hij op een andere manier toe naar de Klassieker. Tijdens zijn vakantie op één van de vakantieparken van Droomparken nodigt hij Feyenoord-iconen Willem van Hanegem, Mike Obiku en oud-keeper Rob van Dijk uit om mee te gaan in ‘de bubbel’ en Feyenoord - Ajax te kijken vanuit hun eigen ‘Kuipie’.

Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met TEN Content Agency en Feyenoord de campagne gecreëerd en geproduceerd in opdracht van Droomparken.

Bij de uitreiking van de SponsorRingen afgelopen maart wonnen Droomparken en Feyenoord twee Gouden SponsorRingen in de categorie Sport en de specialisatie businessplatform.