Artikelen

NN geeft XL schoen aan Rotterdam

Ter gelegenheid van de 40e editie van de NN Marathon Rotterdam biedt NN de stad Rotterdam een XL schoen aan. De schoen heeft de houding van een hardloper op volle snelheid met de hiel omhoog, waardoor de zool zichtbaar is. Op die zool is de plattegrond van Rotterdam te zien. In het materiaal van de sokkel zijn 1400 versnipperde en complete medailles met het jaartal 2020 verwerkt.

Wandelen met Rembrandt met Mastercard

Samen met Mastercard heeft het Rembrandthuis een virtuele wandeling ontwikkeld, waarin je samen met Rembrandt de stad kunt verkennen. De tour is voor Mastercard gecreëerd door FCB Amsterdam.

Team IKO en hoofdsponsor IKO Insulations verlengen contract

Team IKO heeft de samenwerking met hoofdsponsor IKO Insulations met vier jaar verlengd. De producent van dakbedekking en isolatiemateriaal blijft in ieder geval tot en met de Olympische Spelen van Milaan in 2026 verbonden aan het schaatsteam van de gebroeders Erwin & Martin ten Hove. Gezamenlijk wordt er gezocht naar een tweede hoofdsponsor.

Jeroen van Glabbeek (CM.com) spreker op Sponsorreport congres

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com, gaat een presentatie verzorgen op het aanstaande Sponsorreport Jaarcongres op 23 november in Ahoy.

Rassers Advocaten tekent sponsorcontract met grootmeester Jorden van Foreest

Grootmeester in schaken Jorden van Foreest en Hans Smeekens van Rassers Advocaten te Breda gaan een sponsorovereenkomst aan voor de duur van minimaal twee jaar. Rassers Advocaten is daarmee de tweede officiële sponsorpartner van de talentvolle schaker Jorden van Foreest.

Corendon nieuwe hoofdsponsor van schaatsploeg Worldstream-Corendon

Corendon keert terug in het schaatsen en is de nieuwe hoofdsponsor van schaatsploeg Worldstream-Corendon; de schaatsploeg waar onder andere Jutta Leerdam en Koen Verweij voor uitkomen.

Daikin en KNSB verlengen; een cruciaal moment voor de schaatsbond

Daikin heeft de samenwerking met de KNSB als Partner van Schaatsend Nederland met vier jaar verlengd. De verlenging past in de traditie van de KNSB van meerjarige partners. In het onlangs geopende Daikin Experience Center in Breukelen praten Edwin Hoogerwerf, Managing Director Daikin Nederland, en Jeroen Kraaij, Commercieel Directeur bij de KNSB, Sponsorreport bij over het succes van het partnership en de plannen voor de toekomst.

VodafoneZiggo lanceert Priority met Ajax, Ziggo Dome, MOJO en The Park Playground

VodafoneZiggo lanceert vandaag het klantprogramma Priority in samenwerking met Ajax, Ziggo Dome, MOJO Concerts en The Park Playground. De klanten ontvangen vanaf vandaag via de apps ‘My Vodafone’ en ‘Mijn Ziggo’ toegang tot exclusieve voordelen.

Triple Double, Markteffect en Abovo Maxlead slaan handen ineen

Sportmarketing is voor veel organisaties een belangrijk onderdeel van hun marketingmix en bedrijfsstrategie. Onderzoek, sportmarketing en reguliere media kunnen elkaar hierin nog meer versterken. Daarom slaan Triple Double, Markteffect en Abovo Maxlead de handen ineen.

Jolanda Jansen: "Een rollercoaster van emoties"

Jolanda Jansen is algemeen directeur Ahoy en woordvoerder van de Alliantie van Evenementenbouwers. Afgelopen 1,5 jaar waren er voor Jansen en Ahoy zowel dieptepunten als enorm mooie momenten. Op 23 november is Jansen een van de keynotes op het Sponsorreport Jaarcongres.

AZ en VHC Jongens tekenen nieuwe overeenkomst

AZ en Strategisch Partner VHC Jongens continueren de samenwerking. Het bedrijf uit Oostzaan blijft nu tot medio 2026 aan de Alkmaarders verbonden. VHC Jongens is al jarenlang de trouwe horecaleverancier van AZ.

FC Twente en Vrumona verlengen samenwerking

FC Twente en Vrumona hebben hun partnership verlengd met vijf seizoenen. Vrumona is al sinds 2006 aan de club verbonden en blijft tot en met seizoen 2025/2026 de vaste leverancier van frisdranken in De Grolsch Veste.

Partnerinkomsten PSV dalen met 5,3 miljoen euro

PSV heeft voor het eerst in tien jaar een netto verlies gerealiseerd. Uit het vandaag gepubliceerde financieel jaarverslag blijkt het resultaat in boekjaar 2020-2021 na belasting 23,2 miljoen euro negatief. De inkomsten uit partnerships daalden met 5,3 miljoen euro van 27,6 miljoen naar 22,3 miljoen. De invloed van de coronapandemie heeft in grote mate bijgedragen aan dit resultaat.

ESNS en See Tickets gaan samenwerken

Eurosonic Noorderslag en See Tickets zijn een langlopende samenwerking aangegaan. ​​De komende vier jaar verzorgt See Tickets de ticketing voor zowel het festival als de conferentie van ESNS. Het partnership start bij de komende editie, die plaatsvindt van 19 – 22 januari 2022.

PSV en NH Hotel Group verlengen samenwerking

NH Hotel Group en PSV hebben de onderlinge samenwerking met twee jaar verlengd. Daarmee blijft NH Hotel Group verbonden aan PSV als officiële partner voor hotelverblijven en vergaderingen van de club.