Artikelen

UEFA start biddingproces voor sponsorpakketten EURO 2020

UEFA is het biddingproces gestart voor de Nationale Sponsorpakketten voor UEFA EURO 2020. Voor potentiële partners zijn er sponsormogelijkheden in zes categorieën: banken, verzekeringen, telecomdiensten, human resources en recruitment, spoorwegen en vliegtuigmaatschappijen.

Nike official teamwear supplier Vitesse

Nike en Vitesse hebben een vierjarig contract ondertekend. Daarmee wordt Nike official teamwear supplier van Vitesse. Vanaf seizoen 2019|2020 gaat Vitesse spelen in wedstrijdtenues van Nike.

Yanmar verlengt stadioncontract met Almere City FC

YANMAR Europe verlengt het stadioncontract met Almere City FC voor drie jaar na een succesvolle, eerste periode die begon in 2015. Ook de komende jaren draagt het stadion van de enige betaald voetbalorganisatie uit Flevoland daarom de naam YANMAR Stadion.

Augmented Reality App wekt schilderij van Rembrandt tot leven

Op de historische plek van de Waag in hartje Amsterdam hebben het Mauritshuis en Nationale-Nederlanden één van Rembrandts beroemdste schilderijen virtueel tot leven gebracht.

Naturalis en Albert Heijn zetten insecten in de schijnwerpers

Vanaf maandag 18 maart zetten Naturalis Biodiversity Center en supermarktketen Albert Heijn samen insecten in de schijnwerpers.

Nederlandse Loterij en Fonds Gehandicaptensport verlengen samenwerking

Tijdens de succesvolle werelduurrecordpoging van handbiker Jetze Plat hebben Nederlandse Loterij en Fonds Gehandicaptensport de samenwerking verlengd tot en met 2020.

Interpolis stopt bij Willem II

Interpolis stopt na 20 jaar als partner van Willem II .

Nike focust op vrouwenvoetbal

Nike heeft zijn aanwezigheid in het vrouwenvoetbal verder uitgebreid. Tegelijk met de presentatie van de tenues van 14 deelnemende landen aan het komende WK Voetbal in Frankrijk, wordt Nike de komende drie jaar presenting partner van UEFA voor de vrouwentoernooien.

KLM stapt groot in running

KLM is supporter van running en heeft zijn betrokkenheid met de loopsport verder uitgebreid.

KLM en Eye gaan samenwerken

KLM start een nauwe samenwerking met Eye Filmmuseum in Amsterdam. Samen wordt een grote collectie beeldmateriaal over de vroege luchtvaart gerestaureerd en gedigitaliseerd, om aan boord en in de KLM Crown Lounge op Schiphol te worden vertoond.

Calvé ondersteunt Oranjevrouwen op weg naar WK

De commercial van Calvé Pindakaas met Lieke Martens krijgt een vervolg in de vorm van een samenwerking tussen Calvé en de KNVB.

Bas van de Goor Foundation en Thinc ahead werken samen

Bas van de Goor (directeur Bas van de Goor Foundation) en Niels Cannegieter (directeur Thinc ahead) gaan een samenwerking aan waarbij Thinc ahead de projectleiding van het Nationale Diabetes Challenge Festival voor 2019 verzorgt.

ŠKODA verlengt sponsorcontract met Tour tot 2023

ŠKODA AUTO blijft voor langere tijd verbonden aan de Tour de France als officiële hoofdsponsor en autoleverancier.

Markteffect neemt branchegenoot DirectResearch over

Met ingang van 1 maart 2019 heeft marktonderzoekbureau Markteffect uit Eindhoven branchegenoot DirectResearch uit Amsterdam overgenomen.

Shanice van de Sanden in Team Visa

Visa heeft vandaag de samenstelling van Team Visa aangekondigd, met daarin onder andere Shanice van de Sanden.