Artikelen

Havenbedrijf Rotterdam blijft hoofdsponsor Luxor Theater

Het Havenbedrijf Rotterdam mag zich voor de komende 3,5 jaar opnieuw hoofdsponsor noemen van het Luxor Theater in Rotterdam. De samenwerking is onlangs verlengd.

DPG Media support nationale vrouwenteams als partner van #SameDream

DPG Media heeft zich sinds 1 juli verbonden aan #SameDream, een initiatief van DHL in samenwerking met sportbonden Nevobo, KNHB, KNVB en NHV. #SameDream heeft als doel de nationale vrouwenteams in volleybal, hockey, voetbal en handbal dichterbij hun droom te brengen en anderen te inspireren om hun hart te volgen.

Xavi Simons nieuw gezicht Puma KING

Sportbedrijf Puma heeft een samenwerking aangekondigd met de Nederlandse voetballer Xavi Simons, die het nieuwe gezicht zal worden van de KING-voetbalschoenen.

Eerste eigen Nederlands TeamNL Huis tijdens Paralympische Spelen

Voor het eerst komt er tijdens de Paralympische Spelen in Parijs, volgend jaar, een autonoom Nederlands TeamNL Huis. In het sfeervolle spiegeltheater in Parc de la Villette zijn tijdens de Paralympische Spelen alle fans van harte welkom om de prestaties van onze sporters in oranje mee te vieren. Het eerste stand-alone paralympische TeamNL Huis is een primeur voor Nederland.

Fastned en BEAT versnellen de verduurzaming van de wielersport

Fastned, het Europese snellaadbedrijf, en wielerploeg BEAT gaan samenwerken om de omschakeling naar elektrisch rijden en verduurzaming van de wielersport te versnellen. Lieke Duijmelings, commercieel directeur bij Fastned, en Edwin Gulickx, Managing Director en mede-oprichter van BEAT Cycling, lichten de partnership toe.

Vomar verlengt samenwerking met AZ

Vomar blijft de komende drie jaar verbonden aan AZ dankzij een nieuw contract dat eerder getekend werd op het AFAS Stadion. De samenwerking stamt uit 2017 en is in 2020 al eens verlengd. Het succesvolle partnerschap kenmerkt zich sindsdien door diverse consumentenacties bij Vomar-vestigingen, in het AFAS Stadion en de bij AZ aangesloten amateurverenigingen in de regio.

GirlPower Radio langer hoofdsponsor ADO Den Haag Vrouwen

GirlPower Radio heeft een nieuw, driejarig contract getekend als hoofdsponsor van het eerste elftal en de jeugdelftallen van ADO Den Haag Vrouwen. Het radiostation is tevens naar Strategisch Partner van ADO Den Haag gegroeid.

Pride Amsterdam kiest KPN als Official Technology Partner

Als trouwe partner vaart KPN dit jaar niet op één maar op alle boten mee van Pride Amsterdam. De boten tijdens de Canal Parade worden dit jaar uitgerust met slimme sensoren van KPN. Deze zorgen er onder andere voor dat de boten op juiste afstand achter elkaar blijven varen én dat ze op elk moment gelokaliseerd kunnen worden. Daarmee draagt KPN bij aan de veiligheid van Nederlands grootste botenparade.

EA SPORTS en de Eredivisie verlengen samenwerking

Electronics Arts en de Eredivisie CV hebben een meerjarige verlenging van het partnership met EA SPORTS aangekondigd.

Maaza viert Rotterdam Unlimited Zomercarnaval met tropische dranken én ijs

Maaza, bekend van de tropische fruitdranken, heeft de handen ineengeslagen met Rotterdam Unlimited om het Zomercarnaval in Rotterdam groots te vieren. Het van oorsprong Indiase merk legt al 50 jaar de focus op genieten en past daardoor perfect bij het Zomercarnaval. De merknaam Maaza betekent namelijk ‘genieten’ in Hindi.

Calvé en Nederlandse Loterij worden Official Partner van European Para Championships 2023

Calvé pindakaas heeft zich als Official Partner verbonden aan de European Para Championships (EPC). Ook Nederlandse Loterij is Official Partner geworden. De eerste editie van het multisport-evenement vindt plaats van 8 tot 20 augustus in Rotterdam. Atleten in tien verschillende parasporten zullen dan strijden om de Europese titels.

Tour de France Femmes avec Zwift 2024 start in Nederland

Rotterdam, Den Haag en Dordrecht zijn in 2024 gastheer van de eerste buitenlandse start van de Tour de France Femmes avec Zwift. Op 12 en 13 augustus worden er drie etappes verreden in de regio, waarvan de eerste start in Rotterdam en finisht in Den Haag. De tweede etappe start dinsdagochtend op 13 augustus in Dordrecht en finisht in Rotterdam. In de middag is er een tijdrit in het centrum van Rotterdam. Op 25 oktober worden in Parijs de volledige routes bekend gemaakt.

Tweede Divisie wordt Betnation Divisie

De naam van de Tweede Divisie voetbal verandert van Jack's League in Betnation Divisie. Betnation heeft een contract voor twee seizoenen getekend. Medio 2025 zal de naam van de competitie weer veranderen.

Arrow nieuwe naamgever Arrow Venloop

Vanaf de nieuwe editie in 2024 zal Arrow optreden als de nieuwe hoofdsponsor van de Venloop. Arrow heeft een contract voor vier jaar getekend.

Feyenoord Vrouwen 1 vindt in CSU vierde nieuwe partner

CSU heeft zich per 1 juli 2023 als Official Partner aan Feyenoord Vrouwen 1 verbonden. Het schoonmaakbedrijf, onder andere actief in de branches Zorg, Kantoren, Hotels en Recreatie, wil in ieder geval de komende drie seizoenen bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het professionele vrouwenvoetbal bij Feyenoord.