Artikelen

Van Lanschot wordt hoofdpartner van het Van Gogh Museum

Van Lanschot wordt hoofdpartner van het Van Gogh Museum. De nieuwe overeenkomst komt voort uit de succesvolle samenwerking de afgelopen vijfeneenhalf jaar tussen het museum en de wealth manager.

Havenbedrijf Rotterdam blijft sponsor Harbour Run

Havenbedrijf Rotterdam is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van de Harbour Run, de ‘obstacle run’ op en om de haventerminals rondom de RDM Campus op Rotterdam, Heijplaat.

Hyundai nieuwe mobiliteitspartner KNVB

Hyundai is de nieuwe mobiliteitspartner van de KNVB. Het automerk participeert in het mobiliteitsprogramma GO van de KNVB, samen met de andere KNVB GO Partners ENGIE en Athlon.

TivoliVredenburg en AB InBev verlengen en vernieuwen

TivoliVredenburg en bierbrouwerij AB InBev verlengen hun bestaande partnership met vijf jaar. Om dit te vieren stroomt op vrijdagavond 10 mei voor het eerst Jupiler 0,0% door de taps van het podium en wordt Leffe Blond 0,0% op fles geïntroduceerd.

AgriBioSource Europe nieuwe hoofdsponsor De Graafschap

AgriBioSource Europe staat met ingang van het komende seizoen als hoofdsponsor op het shirt van voetbalclub De Graafschap. De partijen tekenen een contract voor één seizoen.

KNZB start Pool of Support bedrijvenplatform

De KNZB heeft de Pool of Support gepresenteerd. De Pool of Support bestaat uit een aantal bedrijven dat actief is in de zwembadbranche, de zwemsport een warm hart toedragen en een bijdrage willen leveren om de topsportprogramma’s van de zwembond naar een nog hoger niveau te brengen.

59,6 miljoen euro voor de Nederlandse sport en 18 goede doelen

Nederlandse Loterij maakt vandaag bekend dat de Nederlandse sport en 18 goede doelen samen 59,6 miljoen euro ontvangen. Dit is een deel van de totale afdracht van Nederlandse Loterij die 161.200.000 euro bedraagt.

Venéco nieuwe rugsponsor ADO Den Haag

De samenwerking tussen ADO Den Haag en ICT-bedrijf Venéco wordt uitgebreid. Venéco groeit uit van mouwsponsor tot rugsponsor en gaat de club ondersteunen bij ‘het nieuwe werken’.

Hof Hoorneman Bankiers langer partner Kröller-Müller Museum

Vermogensbeheerder Hof Hoorneman Bankiers verlengde onlangs de overeenkomst met het Kröller-Müller Museum met drie jaar, tot en met 2021. Hof Hoorneman Bankiers is sinds 2014 partner van het museum.

CM stopt als hoofdsponsor NAC

NAC Breda moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Na vier jaar hoofdsponsoring heeft CM.com besloten het aflopende contract met NAC, dat op het punt staat te degraderen naar de Keuken Kampioen Divisie, niet te verlengen.

Van Mossel Kia hoofdsponsor Dutch Open

Na elf jaar keert het Dutch Open tennistoernooi terug naar Amersfoort als ATP-challenger. Van Mossel Kia is naamgever en hoofdsponsor.

Ziggo Sport zendt World Cup Driebanden uit

Driebanden is internationaal bezig aan een grote opmars. De sport trekt steeds meer kijkers, sponsors haken aan en het prijzengeld is de afgelopen jaren flink gestegen, tot ruim €100.000 per World Cup. Nederland behoort in deze groeiende sport tot de wereldtop. Om in te spelen op de stijgende populariteit van het driebanden haalde Biljart Evenementen Nederland (BEN) de World Cup na jaren afwezigheid weer terug naar Nederland. En Ziggo Sport gaat de wedstrijden live uitzenden.

Amysoft nieuwe shirtsponsor Donar

Met Amysoft heeft basketbalclub Donar een shirtsponsor voor het seizoen 2019-2020. Naast de shirtsponsoring is Amysoft ook komend seizoen onder andere zichtbaar op de shootingshirts, LED boarding en op het speelveld van Donar. Amysoft is de opvolger van Hepro, dat wel aan de club verbonden blijft.

VodafoneZiggo kiest voor WPP

VodafoneZiggo kiest voor een nieuwe manier van werken door een samenwerking aan te gaan met WPP.

Derbystar blijft officiele wedstrijdbal Eredivisie

In de Eredivisie wordt ook de komende drie seizoenen met een bal van Derbystar gevoetbald.