Artikelen

Albert Heijn voert WK-campagne meer ingetogen

Albert Heijn lanceerde vandaag zijn WK-campagne 'Samen kleuren we oranje'. De supermarktketen focust dit toernooi op het samen thuis kijken naar voetbal. "De aanpak is meer ingetogen en verschilt daarin van vorige toernooien", zegt Peter Lansaat, hoofd sponsoring bij Albert Heijn.

Daikin nieuwe partner Topsport NOORD

Topsport NOORD heeft met Daikin een nieuwe partner vastgelegd.

Albert Heijn start WK-campagne met boodschap voor alle fans

Dit WK zet Albert Heijn in op samen met iedereen in Nederland achter Oranje te gaan staan. Albert Heijn focust dit toernooi op het samen thuis kijken naar voetbal en heeft met de spelers en bondscoach Louis van Gaal een korte film gemaakt voor alle fans.

Unibet wordt hoofdsponsor van Tour de Tietema

Unibet wordt hoofdsponsor van het Nederlandse wielrenteam Tour de Tietema. Het team gaat rijden onder de naam TDT-Unibet Cycling Team. Het nieuwe team start op het Continental niveau, maar heeft de ambitie om in de toekomst door te groeien naar de ProTeam status.

Nieuwe visuele identiteit voor TOTO KNVB Beker

Een nieuw seizoen bekervoetbal gaat gepaard met een nieuwe huisstijl voor de TOTO KNVB Beker.

Dirk Kremers start allround sportcontent bureau Box to Box

Na dienstverbanden bij PSV Eindhoven, Triple Double sportmarketing en 5 jaar als zelfstandig creatief ondernemer gewerkt te hebben zet Dirk Kremers nu de stap om als bureau door te groeien. Samen met Touché Sportmarketing richt hij Box to Box op. Box to Box werkt als allround content bureau voor sportorganisaties én merken actief in de sport. Op het portfolio prijken o.a. KNSB, Vivianne Miedema, NTFU/Fietssport, RacingNews365, Libéma Open en Matrix Fitness.

Metec nieuwe hoofdsponsor Olympia’s Tour

Olympia’s Tour gaat in 2023 door dankzij een nieuwe hoofdsponsor. Metec uit Tiel is komend seizoen de hoofdsponsor van de oudste etappekoers van Nederland. Hierdoor kan de organisatie weer een vijfdaagse koers organiseren.

Radio 538 en KNVB opnieuw in de verlenging

Radio 538 en de KNVB blijven elkaar trouw. Ook aankomend jaar is 538 weer de officiële radiopartner van de Nederlandse voetbalbond. Naast een nauwe samenwerking tijdens het WK 2022 in Huis van Oranje en bij alle thuiswedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen, blijven de KNVB en Radio 538 ook samen optrekken in het creëren van exclusieve content.

Tommy Hilfiger mede hoofdsponsor The Dutch Masters

Per 2023 wordt Tommy Hilfiger één van de hoofdsponsors van The Dutch Masters, voorheen Indoor Brabant. Het bedrijf zal vanaf nu samen met de andere hoofdsponsors Rolex, Audi en VDL Groep The Dutch Masters breed ondersteunen.

Boskalis wordt sponsor Poëzieprijs

De Grote Poëzieprijs heeft toch een sponsor geworden in Koninklijke Boskalis.

Jumbo start Oranje-campagne met de hoofdspencer voor supporters

Jumbo Supermarkten is zijn Oranje-campagne gestart waarbij men kan sparen voor een gebreide oranje spencer, die ook als tas gebruikt kan worden: de hoofdspencer van supporters.

Magnum stapt in gaming met 'Play for Pleasure'-campagne

Magnum, het ijsmerk van Unilever, betreedt in Nederland de wereld van gaming. De eerste stap die het ijsmerk gaat maken, focust op het plezier dat gamen brengt: Play For Pleasure.

Dennis Hogenboom vanaf 1 januari manager Partnerships KNVB

Dennis Hogenboom (53 jaar) is vanaf 1 januari 2023 de nieuwe manager Partnerships binnen de afdeling Commercie. Daarmee volgt hij Dave Dekker op en wordt hij verantwoordelijk voor team Partnerships wat zich richt op Account & Activatie, de commercieel maatschappelijke programma’s en activaties én E_Voetbal.

Goede Doelen Loterijen stoppen sponsoring Koffietijd

De Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij stoppen volgend jaar met de sponsoring van het tv-programma Koffietijd. Daarmee verdwijnt het programma na twaalf jaar bij RTL.

Inschrijving SponsorRingen geopend

Vanaf vandaag 1 november is het mogelijk om cases in te dienen voor een SponsorRing-nominatie in één van de vier categorieën Sport, Cultuur & Entertainment, Maatschappelijk en Media.