ING Red ‘Best of Belgium’

ING België heeft tijdens de Belgian Sponsorship Awards de trofee ‘Best of Belgium’ gewonnen voor zijn project ‘Red’. Dankzij deze award krijgt ING de eer België te vertegenwoordigen tijdens de Best of Europe Award, georganiseerd door de European Sponsorship Association in Londen.

AG Insurance ging met het goud aan de haal in de categerie ‘Best Sponsorship’ met zijn sponsorproject van de AG Antwerp 10 Miles & Marathon.

De Belgian Sponsorship Awards vonden plaats op donderdag 28 maart in de Docks Dome. De awardceremonie was de apotheose van de Sponsorlive-conferentie. ING heeft de prestigieuze titel ‘Best of Belgium’ gewonnen dankzij zijn project ‘Red’, dat de Belgische voetbalbond al sinds 2010 verbindt met de Rode Duivels. Het activatieprogramma draait om Red, de officiële mascotte van de nationale ploeg. Red bracht de conferentie zelfs een klein bezoekje tijdens de awardceremonie.

Alle winnaars en prijzen die gisteren werden toegekend door de jury van de Belgian Sponsorship Awards, onder voorzitterschap van Stéphan Salberter:

Sponsorium Best Sponsorship
• GOLD: AG Insurance - AG Antwerp 10 Miles & Marathon
• SILVER: ING - ING Music
• BRONZE: AG Insurance - Stop Darmkanker

Best Sponsorship Activation
• GOLD: ING - ING Red
• SILVER: BNP Paribas Fortis - Purple Cam
• BRONZE: Carrefour - We Stick #REDTOGETHER

Juryprijs
• Belfius – New Strategy

De ceremonie van de Belgian Sponsorship Awards en de sponsoringconferentie, de top van de European Sponsorship Association, lokte bijna 250 mensen uit heel Europa naar Brussel. Verschillende grote namen uit de sector waren aanwezig. Onder meer Christian Voigt (IOC), Laurent Lachaux (Tour de France/ASO), Rhys Beer (Facebook), Arnaud Hanset (AbInbev) waren van de partij. Voor meer informatie kan u terecht op de officiële website van het evenement : www.sponsorlive.be