Een nieuw bureau in de wereld van sport en entertainment: Track Record. Het bedrijf van Teun Verheij en Tim Nome wordt gelanceerd in samenwerking met SportVibes en gaat zich focussen op commerciële groei van merken en rechthoudende organisaties over de as van proposities, digital branding, data, technologie en 1-op-1 contact met fans. Track Record kent meteen een vliegende start met werk voor Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, Le Champion, KNHB en BEAT Cycling Club.
Track Record wil haar klanten niet alleen in staat stellen een bredere doelgroep te bereiken, maar ook helpen om betekenisvollere relaties met hun fans op te bouwen om zo hun commerciële doelstellingen te behalen. Door middel van persoonlijke interactie en het creëren van unieke fan experiences wil het bureau bijdragen aan langdurige commerciële groei en succes. Of het nu gaat om het verhogen van de merkbekendheid, het opbouwen van relaties met fans, het verkopen van tickets of het bouwen en beter laten renderen van commerciële partnerproposities, Track Record wil klanten in die gehele journey gaan bedienen.
Nome en Verheij starten dus in samenwerking met SportVibes. Er wordt op meerdere projecten gewerkt vanuit het gezamenlijke pand in Delft, waaronder de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Imre van Leeuwen, Directeur SportVibes: “Waar we de visie van Teun en Tim al een aantal jaren terugzien in onder andere ons werk op de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, is het mooi dat we dat nu ook breder in de markt kunnen gaan aanbieden. En persoonlijk vind ik het gaaf dat Tim, na jarenlang bij SportVibes werkzaam te zijn geweest, deze nieuwe stap als mede-eigenaar van Track Record maakt.”
Tim Nome: “Dat we samen deze stap kunnen zetten en vanuit een eigen bureau kunnen gaan opereren is voor mij het resultaat van onze jarenlange samenwerking en onze ontwikkelde visie op het gebied van digital marketing in een wereld die zo in ons DNA zit verweven.” En over het nieuwe Track Record: "De meeste merken of rechthoudende organisaties hebben met proposities en een fanbase al aan hun trackrecord gebouwd, maar er is wat ons betreft nog een wereld te winnen als het gaat om waardecreatie en conversie. Wij willen het volledige commerciële potentieel van onze klanten en hun fanbase ontsluiten met de kracht van strategie, creatie en technologie.”
Teun Verheij: “Met onze ervaring binnen sport en entertainment weten we wat de waarde is van fans voor merken en organisaties. We zien dat het relevanter is dan ooit om waardevolle, conversie gedreven proposities te ontwikkelen. Met de fanbase als basis en de mogelijkheid om continu 1-op-1 in contact te staan met de fan gaan we van experience naar service en conversie. Zo wordt er meer commerciële waarde gecreëerd voor de organisatie zelf en haar partners. De focus is ‘Return on Fans’; meer uit iedere fan halen.”