Vier verse krachten voor One:Nil

Het groeiende klantportfolio van One:Nil gaat gepaard met een evenredige groei van het team. Recent is het team versterkt met vier aanwinsten, zo laat het Amsterdamse bureau weten.

Tomas Lievense is overgekomen van Blauw Gras en versterkt One:Nil als creative. Tomas was daarvoor werkzaam als creative / copywriter bij o.a. FCB Amsterdam en Reebok. Britt Bakhuis is gestart als creative producer. Britt maakte de overstap vanuit 433 en zal haar passie voor voetbal en specifieke kennis van moderne mediaproductie- en distributie toepassen binnen de campagnes van One:Nil.
Sophie Hilhorst maakt de switch vanuit televisie naar de sport en komt over van Monday Media, waar ze als productieleider onder andere meerdere edities van Expeditie Robinson produceerde. Sophie werkte eerder voor Endemol Shine en Talpa. Viet Ta Trong start per 1 oktober als creative / art director. Viet komt over van FCB & McCann Amsterdam, waar hij de afgelopen acht jaar actief was in dezelfde functie.

Bart van Essen, mede-eigenaar van One:Nil, licht de groei toe: “We zijn inmiddels twee jaar onderweg en het gaat goed met One:Nil. Met de komst van twee creatieven – Tomas en Viet - investeren we in ervaring en specifieke kwaliteiten. Met Britt en Sophie versterken we de organisatie in brede zin. Hun komst stelt ons in staat een hoog serviceniveau te blijven leveren richting klanten, maar ook richting freelancers, producenten en partners, met wie we op dagelijkse basis creëren en produceren. We zien de versterking van ons team als een mooie stap in onze ontwikkeling en ambitie om de beste ‘creative agency in sports’ te worden, internationaal.”