013 tekent samenwerking met Swinkels

Het Tilburgse poppodium 013 heeft een samenwerkingscontract met Swinkels Family Brewers getekend. De Brabantse brouwer en Nederlands grootste poppodium gaan een samenwerking aan voor 5 jaar en deze gaat in per 1 januari 2020.

Samen zijn 013 en Swinkels op zoek gegaan naar een actieve samenwerking en het assortiment dat het beste aansluit op de wensen van de bezoekers van 013. Zo zal de nieuwe Bavaria 0.0% IPA op tap verkrijgbaar zijn, waarmee ingespeeld wordt op de groeiende vraag naar 0.0% bieren en op verantwoord alcoholgebruik, waar zowel 013 als Swinkels Family Brewers veel waarde aan hechten.

Frens Frijns, directeur van 013: “Met het vernieuwde 013 en het bredere aanbod aan concerten, met meer nationale en internationale bezoekers, was het voor ons belangrijk om de juiste bieren te kunnen bieden voor deze zeer diverse doelgroep. Swinkels Family Brewers heeft een grote diversiteit aan bieren en denkt goed mee over hoe wij onze bezoekers de juiste beleving kunnen bieden. De hands-on mentaliteit en ondernemersgeest van het familiebedrijf maakten dat er vanaf het eerste contact een klik en wederzijds vertrouwen was.”

Bas van der Velden, verkoopleider Zuidoost-Nederland bij Swinkels Family Brewers: “Succes maak je samen! Wij zijn trots op de samenwerking met 013, dat met haar bevlogen mensen goed aansluit bij ons Brabantse familiebedrijf. Met ons gedeelde enthousiasme en een gezonde dosis ondernemerschap gaan we werken aan een gezamenlijk doel: de grote diversiteit aan 013-bezoekers passende bieren bieden. We hebben de medewerkers en vrijwilligers van 013 naar Lieshout gehaald, waar ze een brouwerijtour hebben gedaan en kennis hebben gemaakt met onze brouwerij en bieren. Ontzettend leuk om op deze manier de samenwerking af te trappen.”