Coca-Cola langer partner van de Ziggo Dome

De Ziggo Dome bestaat 10 jaar! Coca-Cola is vanaf het begin partner van de Ziggo Dome. De Ziggo Dome is dan ook blij te kunnen aankondigen dat de samenwerking voor de komende jaren is verlengd.

Op het podium van de Ziggo Dome hebben de afgelopen jaren de grootste nationale en internationale artiesten gestaan. Ook bij Coca-Cola staat deze zomer in het teken van muziek! Met de zomercampagne 'Coke Studio' biedt Coca-Cola fans de ultieme muzikale ervaringen met festivals, real-time uitzendingen, concerten en unieke content. Via het Coke Studio-muziekplatform wordt door Coca-Cola aanstormend talent een podium gegeven. Coke Studio is in Nederland de hele zomer zichtbaar met een 360-graden campagne gericht op de nieuwe generatie muziekliefhebbers. De campagne bevat samenwerkingen met internationale festivals zoals Tomorrowland en Sziget, Nederlands’ rising star Antoon en Lowlands, waar Coke Studio aanwezig is met een spectaculaire activatie.

De Ziggo Dome speelt een belangrijk rol in deze Coke Studio-campagne. Samen met Antoon wordt dit jaar door Coca-Cola exclusieve content gemaakt in aanloop naar zijn twee uitverkochte Ziggo Dome-shows in december. Ook kunnen fans unieke kaarten winnen voor de shows van Antoon op 17 december en van Hardwell op 3 december in de Ziggo Dome.