Hooghoudt sluit partnership met ESNS

Hooghoudt heeft samen met ESNS (Eurosonic / Noorderslag) de handen ineen geslagen voor een partnerschap van drie jaren.

Hooghoudt is daarmee prominent aanwezig op de het Europese showcasefestival en geeft dit jaar voor het eerst naam aan een podium op de Grote Markt; de Hooghoudt Barn. Daarnaast organiseert Hooghoudt samen met ESNS drie officiële after party’s in Smoke, het voormalige Subsonic, van woensdag tot en met vrijdag. De line-up van deze drie nachten wordt later bekendgemaakt maar te verwachten valt een eclectische line-up met onder meer het Groningse Noisia, die de vrijdagnacht host. Hooghoudt is ook aanwezig met een cocktailbar in de Martinikerk waar ook dit jaar weer de Media Compound gevestigd is.

Hooghoudt is zeer verheugd met de samenwerking met ESNS en ziet de vereniging van de twee Groningse krachten als een logische stap: ‘ESNS en Hooghoudt zijn twee landelijk bekende iconen uit de regio. De samenwerking voelt dus niet alleen prettig, maar vooral heel logisch. Wij hebben de afgelopen jaren keihard gewerkt om Hooghoudt klaar te stomen voor dit nieuwe decennium en ESNS biedt ons de mogelijkheid om ons aan precies de juiste doelgroep te presenteren. Het is voor ons een voorrecht om de naam Hooghoudt aan dit evenement te verbinden.’ aldus Elke Spaan, Manager PR & Communicatie bij Hooghoudt.