LG sponsort Ziggo Dome

LG Electronics Benelux gaat een samenwerking aan met de Ziggo Dome, de in aanbouw zijnde concertlocatie nabij de Amsterdam ArenA.

De Ziggo Dome zal in 2012 worden geopend en zal ruimte bieden aan meer dan 15.000 fans per evenement. De bouwers willen dat bezoekers ‘de meest sensationele live concertbeleving zal ervaren’. Daarnaast wil de Ziggo Dome faciliteiten creëren die de beleving rondom het evenement optimaal maken – een reden LG om dit partnerschap aan te gaan.

Als technology partner wil LG in de Ziggo Dome aanwezig zijn om de uitgaansavond voor bezoekers een positieve impuls te geven: door onder andere de aanwezigheid van de Life’s Good Music Lounge waar bezoekers terecht kunnen voor een drankje en live muziek, Silent Booths waar ze rustig kunnen bellen zonder het harde concertgeluid op de achtergrond, een Meeting Point met een grote SMS/Twitter Wall waar ze ervaringen met andere bezoekers kunnen delen en een Connection Point met Wifi verbinding, de mogelijkheid een telefoon op te laden en foto’s te uploaden. Ook zal LG aanwezig zijn met zijn meest innovatieve producten, waaronder Cinema 3D televisies.

'Ziggo Dome sluit uitstekend aan bij onze visie op entertainment. Als hét Life’s Good merk wil LG de levens van mensen verrijken, iets wat volledig geïntegreerd is in het Ziggo Dome concept. LG doet dat door middel van state-of-the-art technologie en zo gaan we samen met Ziggo Dome voor een ware concertbeleving 2.0. Dit is een unicum in Nederland’, aldus Nicole Rosanella, brand & communications manager bij LG Electronics Benelux.