Univé hoofdsponsor 3Dimensies-concerten van Marco Borsato

Univé wordt hoofdsponsor van de 3Dimensies concertreeks van Marco Borsato, die plaatsvindt op 7, 10, 11 en 13 mei in het GelreDome te Arnhem. Het sponsorschap zal zich onder andere kenmerken door ludieke acties, waaronder acties met concertkaarten onder de klanten van Univé en een grote actieweek in maart bij Edwin Evers op Radio 538.

Univé is al langer verbonden aan de meest succesvolle zanger van Nederland en was al partner in het drieluik ‘Wit Licht’ van zowel de film, de CD, als de concertreeks en nam meerdere tv commercials met Marco Borsato op. Ook was Univé sponsor van de succesvolle Westerpark concerten van Marco Borsato afgelopen zomer.

Fons Rooseboom, Merkmanager Univé: “In de afgelopen jaren heeft de samenwerking tussen Univé en Marco Borsato zeer positief gewerkt voor Univé, zowel intern als extern. Wij zijn dan ook erg blij dat wij deze samenwerking kunnen verlengen met de concertreeks 3Dimensies!”

Chris Havinga, vanuit Brand New Live verantwoordelijk voor de commerciële zaken rondom de 3Dimensies concertreeks: “In 2007 startten wij de samenwerking met Univé rondom Wit Licht, wat een zeer succesvolle case werd en zelfs een SponsorRing won. Univé weet als geen ander de juiste accenten te leggen binnen deze samenwerking en met leuke effectieve acties te komen voor haar klanten en relaties. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat Univé wederom de samenwerking verlengt!”

Marco Borsato bracht eind vorig jaar het album Dromen Durven Delen – 3Dimensies uit dat een groot succes is en waarvan er inmiddels ruim 200.000 stuks zijn verkocht.