Nederlandse presentaties op IEGWorld2019

Op het aanstaande sponsorcongres in Chicago IEGWorld2019 zullen Tom van Kuyk, sponsorstrateeg bij Rabobank, en Remco Barbier, hoofd branding bij NN Group, presentaties verzorgen.

Sponsorreport organiseert al jaren een studiereis naar het congres en is er dit jaar opnieuw in geslaagd om een Nederlands tintje aan het congres te geven.

Tom van Kuyk zal op dinsdagmiddag een presentatie geven met de titel: Growing a Better World Together: How Rabobank Develops Partnerships to Support Their Brand's Mission. Via de (internationale) campagne van Rabobank wil de bank zich inzetten om klanten en partners te helpen met innovatieve oplossingen voor de gehele voedselwaardeketen: van veld tot vork. Met partners wil de bank er voor zorgen dat wij ons voedsel zodanig verbouwen, distribueren en consumeren dat wij de hele wereld kunnen voeden op een manier die de aarde én boerenbedrijven respecteert. In Nederland werd de missie ondersteund via een samenwerking met Lowlands waar de Brasserie2050 de bezoekers de visie van Rabobank op toekomstige voedselvraagstukken liet zien, ervaren en proeven. Via het partnership met Nevobo werd tijdens evenementen gezonde voedingsalternatieven geboden in de VolleyBowl, een mooie “bowl” gevuld met een gezonde maaltijd als alternatief voor het reguliere cateringaanbod. Rabobank wist met beide cases een SponsorRing te winnen.

Remco Barbier presenteert op maandagmiddag de partnerships die NN Group sinds 2015 heeft in running, waaronder het eerste professionele runningteam: NN Running Team, samen met Nike en Global Sports Communications. NN is ook titelsponsor van de Rotterdam Marathon, de Zevenheuvelenloop, de Egmond Halve Marathon en de CPC Loop Den Haag.
Met als titel Innovation Through Unexpected Partnerships zal Barbier de unieke rol van NN Group laten zien in de veranderingen van de loopsport via het team en innovatieve toevoegingen zoals de Smart Medal. Door de ‘slimme medaille’ tegen je telefoon te houden kan men een gepersonaliseerd verhaal creëren waarin foto’s, video en data worden geïntegreerd.

Het IEGWorld2019 congres vindt plaats van 18 tot en met 20 maart. Sponsorreport gaat ook dit jaar met een groep van 15 tot 20 professionals naar Chicago. Deelnemen aan het congres en de studiereis via Sponsorreport kan nog steeds. Lees hier meer informatie over de reis .