Bols gaat de festivalmarkt op

Brand partnership-bureau 10WAVES & The Lucas Bols Company laten festivalgangers kennis maken met “Ready-to-Enjoy Cocktail Tubes” van Bols tijdens het Festival Macumba & Elrow Town Festival.

The Lucas Bols Company zet de eerste stappen naar festivals deze zomer door er “Ready-to-Enjoy Cocktail Tubes” te lanceren. Deze kant en klare Tubes zijn ideaal voor op het strand, park, thuis of waar je ook een cocktail wilt drinken. Festivals zijn een nieuwe manier om de juiste doelgroep te bereiken. Op de festivals worden drie “signature cocktails” in Tubes geserveerd: Pornstar Martini, Espresso Martini en Margarita Azul.

Quirijn de Koning, Global Business Director bij The Lucas Bols Company: “Bij Lucas Bols staat innovatie centraal. Onze “Ready-to-Enjoy” cocktails worden gepresenteerd in een eigentijdse Tube van gerecycled PET en doen qua smaak niet onder voor hoe deze in een cocktailbar geserveerd worden. Goed koud leggen, even kort shaken en klaar voor gebruik.”

Martijn van Daalen – CCO ID&T Group: “Wij zijn blij met deze nieuwe samenwerking tussen ID&T/Apenkooi Events en Bols. We zien dat cocktails het altijd erg goed doen onder de bezoekers van onze evenementen. Deze innovatie vanuit Bols is dan ook een mooie toevoeging aan het assortiment dat wij reeds bieden.”

Bij de inrichting en verzorging van de activatie heeft The Lucas Bols Company zich laten adviseren door 10WAVES uit Amsterdam, een bureau dat zich specialiseert in het bedenken, bemiddelen, organiseren en activeren van strategische samenwerkingen tussen brands & events. Michiel van Rijn, oprichter van 10WAVES: “Bols is een prachtig, legendarisch cocktail merk dat al sinds 1575 bestaat. Het is niet voor niks ‘The World’s First Cocktail Brand’. Alleen niet iedereen in de doelgroep kent Bols op deze manier. Dit mooie merk weet als geen ander hoe je cocktails moet maken, en nu is het tijd dat ook festivalgangers, Bols gaan ontdekken”