Looije wordt rugsponsor bij ADO Den Haag

Looije Verpakkingen heeft niet alleen het contract met ADO Den Haag opengebroken en verlengd, maar staat vanaf komend seizoen ook op de rug van de wedstrijdshirts van de club. Een jaar geleden maakte Looije al de stap naar broeksponsor. Om slechts drie maanden later ook nog door te groeien tot Strategisch Partner.

Vanaf het Zuiderpark-tijdperk is Piet Looije al te vinden bij ADO Den Haag en sinds de overgang naar het nieuwe stadion is de bedrijfseigenaar als sponsor verbonden aan de club. Wat begon met wedstrijdarrangementen, business seats, het regelmatig afnemen van het Wedstrijd- of Balsponsorschap en het broeksponsorschap bij ADO Den Haag Vrouwen, is nu uitgegroeid tot het rugsponsorschap. En dat terwijl Looije vorig jaar dus ook al een stap zette, als broeksponsor van het eerste elftal en Strategish Partner.

Eigenaar Piet Looije reageert namens Looije Verpakkingen: “Ik ben al 15 jaar trouwe supporter en wij zijn al vele jaren aan ADO Den Haag verbonden. In deze jaren merkten wij dat beide partijen dezelfde kernwaarden en bedrijfsfilosofie hanteren, wat ongetwijfeld bijdraagt aan onze succesvolle relatie. Het is daarom ontzettend mooi dat deze jarenlange samenwerking wordt bekroond met een plek op het uit- en thuisshirt”, stelt Looije. “Bij Looije Verpakkingen staan we voor teamwork. Onze mensen maken dagelijks het verschil. Persoonlijke aandacht, oog voor talent en het creëren van doorgroeimogelijkheden zijn hierbij van groot belang. Hier zit een mooie link met topsport en ADO Den Haag, waar ook regionaal talent wordt ontwikkeld en uitgedaagd om topprestaties te leveren. Mooi dat we hier als sponsor een bijdrage aan kunnen leveren. Daarnaast is deze sponsoring een goede impuls voor onze regionale naamsbekendheid.”

De coronacrisis heeft een grote impact op clubs, spelers, supporters en sponsoren. Dat maakt deze nieuwe stap in de samenwerking tussen ADO Den Haag en Looije extra speciaal. “Het is belangrijk om elkaar in goede én mindere tijden te blijven steunen”, vertelt Looije. “Dat doen we door middel van onze sponsoring en door samen te blijven werken aan een gezonde en vitale regio.”
Het feit dat Looije pal achter de club blijft staan in deze periode, zorgt voor kippenvel bij ADO Den Haag. Algemeen Directeur Mohammed Hamdi: “Wij hebben ontzettend veel bewondering voor Piet Looije en zijn mooie en snelgroeiende organisatie. Wij zijn zeer dankbaar voor de loyaliteit en solidariteit die Looije toont en zijn er trots op dat wij komend seizoen met het logo van deze trouwe sponsor op ons shirt mogen spelen”, aldus Hamdi.

Op de foto van links naar rechts: Gert-Jan Bunt, Jesper van den Bosch (beiden ADO Den Haag), Piet Looije en Agata Looije (beiden Looije Verpakkingen)