Deze zomer bracht BYD de Belgische kust tot leven in samenwerking met Play Nostalgie, door het publiek uit te nodigen voor een unieke karaoke-ervaring in een auto. Een BYD werd op de dijk van Nieuwpoort geplaatst, waar bezoekers de kans kregen om in de auto te zitten, hun favoriete nummer te kiezen en hun verborgen zangtalenten aan de voorbijgangers te tonen.
Deze meeslepende activatie was een groot succes bij zowel vakantiegangers als muziekliefhebbers en versterkte de aanwezigheid van het merk BYD op een speelse en interactieve manier. Maar de ervaring stopte daar niet.
Tegelijkertijd was BYD ook een belangrijke speler op het Nostalgie Beach Festival, met een groter en indrukwekkender opzet. Deze ruimte, ontworpen door Wasserman, zorgde voor een optimale zichtbaarheid van het merk tijdens het festival en bood onvergetelijke momenten, waarbij het automerk in een feestelijke en gezellige sfeer werd gepresenteerd.
Wasserman verzorgde het volledige project, van het strategische partnership tot het ontwerp en de productie van de stands, zowel in Nieuwpoort als op het Nostalgie Beach Festival, en zorgde voor optimale zichtbaarheid van BYD en directe betrokkenheid van het publiek.