Padel is de snelst groeiende sport van Nederland. Banen schieten als paddenstoelen uit de grond en inmiddels doen bijna 600.000 Nederlanders mee. Met die groei ontstaat een eigen cultuur met bijzondere plekken, opvallende mensen en inspirerende verhalen die de sport kleur geven. Van een hemelse baan in een kerk tot de kampioenen van Nederland. Samen met de Volvo EX30 en host Midas is vastgelegd hoe padel leeft in Nederland.
Sinds begin 2025 werken de KNLTB en Volvo samen. In het kader van deze samenwerking lanceerde Volvo de driedelige contentserie ‘Padel door Nederland’.
De videoserie is ontwikkeld door NOISE i.s.m. de KNLTB en in opdracht van Volvo Car Nederland. DPG Media heeft de video’s doorvertaald naar editorials die worden aangejaagd via diverse DPG Media kanalen. Naast video en editorials zijn er ook print-uitingen ontwikkeld. Ook de eigen media van de KNLTB en Volvo zullen aandacht geven aan de serie.
De padelsport is energiek, verbindend en volop in beweging. Een perfecte match met de Volvo EX30. Sinds begin van 2025 werken de KNLTB en Volvo samen. De Volvo EX30 was reeds zichtbaar op het NK padel en als naamgever van de Volvo EX30 Eredivisie Padel.
De contentserie:
https://branded.nu.nl/volvo-x-padel-1