Caroline ter Braak - de Vries versterkt True Ideas

True Ideas, als merkenbureau gespecialiseerd in creativiteit die de wereld beter maakt, verwelkomt Caroline ter Braak - de Vries per 1 december als business director.

Ter Braak – de Vries bouwt op ruim 25 jaar ervaring in de reclame (Ogilvy en TBWA\), corporate organisaties (KPN) en NGO’s (Rode Kruis, Hartstichting, JOGG).

"Caroline spreekt als geen andere de taal van deze culturen en weet ze feilloos te combineren", zegt Jeroen Ritsema, Strategy Director en Founder van True Ideas. "Bedrijven spelen een belangrijke rol in de samenleving en hebben de kracht om het verschil te maken in onze maatschappij. De missie van Caroline is om bedrijven actief te betrekken bij het oplossen van onze maatschappelijke uitdagingen. Vanuit True Ideas zal ze dan ook verantwoordelijk zijn voor new business development en het opzetten van betekenisvolle samenwerkingen om zowel impact te maken als missie-gedreven merken sneller te laten groeien. De komst van Caroline past helemaal in onze ‘Speed up the good’ strategie. Met creativiteit helpen we merken in de transitie naar een duurzamere, socialere, gezondere en veiligere wereld. Een creatieve verbinder en maatschappelijke denker als Caroline kan daar een geweldige rol voor True Ideas in spelen."

True Ideas heeft de missie om de positieve impact van merken op onze wereld te vergroten. Het merkenbureau bestaat 13 jaar en is gevestigd in de Pastoe fabriek in Utrecht. Ze werken o.a. voor Alpro, TNO, Vivera, Unilever, FBTO en vele andere merken.