Na dertien jaar bij Nederlandse Loterij maakt Judith Keizer per 1 juni de overstap naar NN Group, waar zij aan de slag gaat als Manager Brand Partnerships & Events. In deze nieuwe rol richt zij zich op het verder ontwikkelen van de sponsor- en evenementenstrategie van NN Group in sport, kunst en cultuur.
Vanuit haar huidige functie bij Nederlandse Loterij was Keizer nauw betrokken bij het sluiten van strategische sponsorpartnerschappen, onder meer met TeamNL. Daarnaast heeft ze een belangrijke rol gehad in diverse campagnes rondom de Olympische en Paralympische Spelen en de start van de Lotto-Jumbo schaats- en wielerploeg.
Een van de hoogtepunten in haar loopbaan noemt zij de sportzomer van 2024. Tijdens de Spelen in Parijs organiseerde Nederlandse Loterij – als hoofdsponsor van TeamNL én van het TeamNL Huis – een grootschalige campagne en activatie. De spraakmakende opening van het huis in het bijzijn de TeamNL Legends vormde de bekroning; een eerbetoon aan de Nederlandse gouden medaillewinnaars tijdens eerdere Olympische Spelen.
Met haar overstap naar NN Group kiest Keizer bewust voor verbreding. “De combinatie van sponsoring en evenementen met de wereld van sport, kunst en cultuur is precies de stap die ik zocht,” laat ze weten. Bij NN Group gaat zij zich inzetten voor het verder bouwen aan betekenisvolle merkbeleving via sponsoring, het versterken van maatschappelijke impact door sterke inhoudelijke en creatieve samenwerkingen en het organiseren van impactvolle corporate events.