Monique Pennings weg bij Jumbo

Monique Pennings heeft laten weten dat ze na zestien jaar Jumbo gaat verlaten. Afgelopen jaren was Pennings verantwoordelijk voor Media en Partnerships van de supermarktketen.

Pennings kwam in 2006 in dienst bij Jumbo. Afgelopen jaren heeft ze Jumbo zien groeien van een regionale speler met 70 winkels naar de landelijke nummer 2 met meer dan 700 winkels. In die periode professionaliseerde ook het sponsorbeleid van Jumbo van de hobby van Frits van Eerd naar de belangrijke rol die partnerships inmiddels hebben in de marketingstrategie van de supermarkt.
In de afgelopen 3 jaar heeft Pennings naast haar functie als Manager Media & Partnerships de basis gelegd voor Jumbo Retail Media, volgens haar één van Jumbo’s mooie strategische initiatieven.

Wat Pennings gaat doen is nog niet bekend. "Tijd voor nieuwe kansen en nieuwe uitdagingen in een nieuwe omgeving", laat ze op Linkedin weten. "Vol energie kijk ik er naar uit nieuwe mogelijkheden te ontdekken en mijzelf verder te ontwikkelen. Nu eerst genieten van vrije tijd met familie en vrienden!"