Nieuwe aanwinsten voor Triple Double

Met de komst van Arlette Jochems, Berdine Schaap, Guus Peters en Erwin Munsters heeft sportmarketingbureau Triple Double in vier verschillende disciplines uitgebreid.

Guus Peters was jeugdspeler van PSV en FC Den Bosch en droomde van een carrière als profvoetballer. Toen die droom uiteenspatte, wist hij in ieder geval zeker dat hij in de sportwereld actief wilde blijven. Guus rondde zijn opleiding Journalistiek af en schrijft tegenwoordig voor de sportredactie van de Volkskrant, Vice Sports en Brabants Dagblad. Sinds kort combineert hij het bestaan als journalist met zijn werkzaamheden bij Triple Double, waar hij onderdeel uitmaakt van het creatieve team.
Arlette Jochems is voor Triple Double een oude bekende, die de afgelopen 5 jaar heeft gewerkt bij Feyenoord en Stadion Feijenoord. Bij eerstgenoemde werkte men veelvuldig samen vanuit het partnership tussen Opel en Feyenoord. Nadat ze vervolgens bij Stadion Feijenoord een nieuwe dochteronderneming heeft opgezet werd ze als sportmarketeer aan Triple Double toegevoegd.
Erwin Munsters versterkt sinds eind van de zomer het Brand & Design team. Voorheen was hij bij Link ontwerpers verantwoordelijk voor concept en creatie van branding & campagnes voor o.a. Samsung, Ziggo en Buma Cultuur. Bij Triple Double vervult hij de rol van Art Director in nauwe samenwerking met team creatie en de designers bij Triple Double.
De komst van Berdine Schaap is een gevolg van de toenemende vraag naar het organiseren van sportevenementen en activaties. Als vrijwilliger en stagiair heeft ze onder meer ervaring opgedaan tijdens het WK Shorttrack, KLM Open, ING Golfweek en DELA Beach Open. Bij Triple Double wordt ze eventmanager.

Pieter Kuijpers is blij met de nieuwelingen: "Erg leuk om te zien dat we ook qua team blijven groeien in alle facetten binnen de sportmarketing. Het zijn stuk voor stuk talenten die al weten wat er bij komt kijken als je werkt in de sportwereld."